رهایی گروگان ۲۰ ساله دلگانی از چنگال آدم‌ربایان

جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش ماموران پلیس آگاهی شهرستان دلگان گروگان ۲۰ ساله از چنگال آدم‌ربایان نجات یافت.

سرهنگ مرتضی جوکار  اظهار داشت: در پی گزارش یک فقره آدم‌ربایی در روز‌های اخیر در یکی از محلات شهرستان دلگان بلافاصله ماموران انتظامی وارد عمل شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: با حضور پلیس در محل مشخص شد، افرادی مسلح و ناشناس جوانی ۲۰ ساله را با یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ ربوده و از محل متواری شده‌اند.

وی ادامه داد: بررسی‌های اولیه ماموران حاکی از آن بود که آدم ربایان به دلیل یک سری اختلافات مالی با پدر این جوان، او را ربوده و به مکانی نامعلوم منتقل کرده اند.

سرهنگ جوکار اضافه کرد: تیم رسیدگی کننده به پرونده به منظور حفظ جان گروگان، تحقیقات گسترده‌ای را برای شناسایی محل نگهداری او و دستگیری عاملان این اقدام شرارت‌آمیز آغاز کردند.

وی گفت: سرانجام با تلاش مستمر پلیس، محل اسارت این گروگان شناسایی، فرد ربوده شده آزاد و عاملان اصلی این گروگانگیری که قبل از حضور ماموران عرصه را بر خود تنگ دیده بودند متواری شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه گروگان صحیح و سالم تحویل خانواده شد، خاطرنشان کرد: با توجه به شناسایی آدم‌ربایان تحقیقات تخصصی برای دستگیری آن‌ها ادامه دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار