تصویر متفاوت «تام هنکس» در «مردی به نام اوتو»

«مردی به نام اوتو» جدیدترین فیلم «تام هنکس» با شروع سال نو میلادی در سینما‌ها اکران شد.

فیلم «مردی به نام اوتو»، نخستین مرحله اکران ۳ مرحله‌ای خود را در یک نمایش ویژه و انحصاری در چهار سینمای لس آنجلس و نیویورک شروع کرد و توانست در سه روز پایانی هفته به فروش ۶۰ هزار دلاری دست پیدا کند. یعنی میانگین فروش هر سینما، ۱۵ هزار دلار بوده است و پیش بینی می‌شود که این رقم برای ۴ روز پایانی هفته، ۷۵ هزار دلار خواهد بود.

«مردی به نام اوتو» بر اساس رمان پرفروش «مردی به نام اووه» نوشته «فردریک بکمن» اقتباس و ساخته شده و کارگردانی آن برعهده «مارک فورستر» و فیلمنامه اقتباسی آن را «دیوید مگی» نوشته است.

نکته شایان ذکر این است که در نسخه جدید این اثر، نام اووه به اوتو تغییر پیدا کرده است.

گفته می‌شود ایده ساخت این فیلم مربوط به سال ۲۰۱۷ است و شرکت سونی پیکچرز در ۱۰ فوریه سال ۲۰۲۲، حق پخش این فیلم در سراسر جهان را خریداری کرد و در فوریه ۲۰۲۲، تولید و فیلمبرداری آن شروع شد.

«مردی به نام اوتو» درمورد مردی ۶۰ ساله و بازنشسته به نام اوتو است که پس از مرگ همسرش، تنها شده است و به همین دلیل، قصد خودکشی دارد و با وجود این که همسایه‌های پر سر و صدایی دارد. اما هنگامی که می‌خواهد خودکشی کند، یک همسایه ایرانی وارد محله آن‌ها شده و همین موضوع باعث شکل گیری دوستی جدید بین اوتو و همسایگانش و تغییر رفتار و دیدگاه‌های او می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار