برگزاری مسابقه بزرگ «نسل سلیمانی ها» در خراسان شمالی

به مناسبت سومین سالگرد شهید سلیمانی؛ مسابقه بزرگ «نسل سلیمانی ها» در خراسان شمالی برگزار می‌شود.

مدیر ستاد فهمای خراسان شمالی برنامه‌های پیش بینی شده ویژه سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی را اعلام کرد.

حجت الاسلام حبیب الله پاکدامن گفت: باتوجه بودن به در پیش بودن ۱۳ دی ماه، سالگرد شهادت سردار آسمانی شهید حاج قاسم سلیمانی، اجرای پویش رقابتی «نسل سلیمانی ها» را به عنوان یکی از برنامه‌های تدارک دیده شده ویژه این ایام  است که  به صورت مجازی برگزار می‌شود.

او   گفت: نقاشی، دلنوشته، کلیپ و سلفی با عکس سردار از جمله بخش‌های این پویش مجازی است.

او  معرفی کتاب‌های چاپ شده با موضوع شهید سلیمانی در قالب نمایشگاه یا شنبه‌های کتاب، اجرای طرح تلاوت نور به یاد شهید سلیمانی پس از اقامه نمز مغرب و عشاء در مساجد و دیدار با خانواده شهداء در طرح سه شنبه تکریم و همزمان با سالروز شهادت شهید سلیمانی را از دیگر برنامه‌های ویژه سومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها نام برد.

حجت الاسلام پاکدامن گفت: تشکیل حلقه‌های کتابخوانی و برگزاری مسابقه کتابخوانی، برگزاری محفل انس با قرآن کریم، پویش هدیه یک میلیون صلوات به روح حاج قاسم، بریایی موکب و ایستگاه صلواتی، اکران فیلم (نماهنگ، مستند.) با موضوع سردارحاج قاسم سلیمانی و مقاومت در کانون‌های مساجد، شعارنویسی بر روی خودروها، برگزاری نشست بصیرتی و آگاه سازی اتفاقات اخیر و فتنه‌های دشمنان نیز می‌توان به اهم برنامه‌های پیشنهادی به این مناسبت افزود.

علاقمندان برای شرکت در این پویش که از ششم دی ماه آغاز شده می‌توانند، آثار خود را تا ۲۲ بهمن ماه امسال، از طریق پیام رسان ایتا به شماره ۰۹۱۵۹۸۴۷۳۸۰ ارسال کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.