نفرات برتر دومین رخداد رسانه‌ای «سردار تا سردار» معرفی شدند

دومین رخداد رسانه‌ای «سردار تا سردار»، عصر امروز با معرفی آثار برتر در رشت به کار خود پایان داد.

حجت الاسلام مجتبی پوریوسفی، دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی گیلان تبیین نقاط عطف شخصیتی و زندگی مبارزاتی سردار میرزا کوچک جنگلی و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را از اهدف برگزاری رخداد رسانه‌ای «سردار تا سردار» اعلام کرد.

در این رخداد رسانه‌ای صاحبان ۱۷۰ اثر از ۱۱ استان کشور شرکت داشتند و در ۶ بخش یادداشت و سرمقاله، تیتر، گزارش، عکس و متون ادبی شامل داستان‌های کوتاه، دلنوشته و سایر موارد با یکدیگر به رقابت پرداختند.

در بخش متون ادبی این رخداد رسانه‌ای مشایخ از استان گیلان، خرسندی از استان قم و قطبی از استان گیلان به مقام اول، دوم و سوم رسیدند و حلیمیان از استان خراسان رضوی شایسته تقدیر شناخته شد.

در بخش گزارش سولماز عنایت از استان همدان نفر اول، فاطمه احمدی از استان گیلان نفر دوم و بهرام قربانپور از استان گیلان نفر سوم شدند.

در بخش یادداشت و سرمقاله محمد حسین زاد فلاح از گیلان نفر اول، سید سجاد محتشم از گیلان نفر دوم و رقیه توسلی از استان مازندران نفر سوم شدند.

در بخش تیتر کسی حائز رتبه اول و دوم نشد و سمیه اقدامی خبرنگار خبرگزاری دفاع مقدس استان گیلان جایزه رتبه سوم را کسب کرد.

در بخش عکس هم رتبه نخست را باقرزاده از استان گیلان کسب کرد و جایزه دوم و سوم هم به کسی تعلق نگرفت، اما علیپور از استان گیلان شایسته تقدیر شد.

نفرات برتر دومین رخداد رسانه‌ای «سردار تا سردار» معرفی شدند

نخستین دوره از این رویداد رسانه‌ای سال گذشته و با شرکت ۲۷۰ اثر از ۵ استان کشور برگزار شده بود.

منبع: تسنیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.