بن زاید روی کار آمدن دوباره نتانیاهو را تبریک گفت

رئیس امارات، نخست وزیری رژیم صهیونیستی را به نتانیاهو تبریک گفته و برای تقویت روابط دو طرف ابراز امیدواری کرد.

محمد بن زاید آل نهیان، رئیس امارات، نخست وزیری رژیم صهیونیستی را به بنیامین نتانیاهو تبریک گفت و برای تقویت روابط دو طرف ابراز امیدواری کرد.

به گزارش اسپوتنیک، رئیس امارات در گفت وگویی تلفنی با نتانیاهو، برای تقویت روابط بین امارات و این رژیم طی مرحله آتی به ویژه در زمینه‌های توسعه‌ای ابراز امیدواری کرد. او همچنین نسبت به پیشروی روند شراکت و صلح بین دو طرف به نفع دو ملت و کل منطقه ابراز امیدواری کرد.

از طرفی دیگر نخست وزیر رژیم صهیونیستی از بن زاید بابت تبریکش قدردانی و بر اهمیت روابط بین دو طرف تاکید کرد. کابینه جدید این رژیم به نخست وزیری بنیامین نتانیاهو روز پنجشنبه در کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) سوگند یاد کرد.

با وجود کابینه تازه تاسیس نتانیاهو خبرها حاکی از آن است که  نخستین نشانه‌ها از کشمکش بین اعضای آن شروع شده است و محافل متعددی درباره خطر ترکیب کابینه و پیامد‌های آن برای رژیم صهیونیستی به ویژه ارتش این رژیم، هشدار دادند.

 این کابینه شامل حضور احزاب افراطی مانند قدرت یهود به ریاست ایتامار بن غفیر، صهیونیسم مذهبی به ریاست بتسلئیل اسموتریچ و شاس به ریاست آریه درعی است. بسیاری از صهیونیست‌ها از چنین شرایطی، خوشحال نیستند. یائیر لاپید، نخست وزیر پیشبرد امور، به صهیونیست‌ها درباره کابینه نتانیاهو هشدار داد. لاپید، نتانیاهو را نخست وزیر ضعیفی توصیف کرد که حتی پیش از بر عهده گرفتن این مسئولیت، کنترل کابینه ‌اش را از دست داده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۹ ۱۱ دی ۱۴۰۱
بن زاید روی کار آمدن دوباره نتانیاهو را تبریک گفت
محمد بن زاید آل نهیان، رئیس امارات خاک بر سرت ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۷ ۱۲ دی ۱۴۰۱
سلام اشتباه منفی دادم ،خاک عالم بر سر بن زائد،
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۰:۱۰ ۱۱ دی ۱۴۰۱
بن زاید زیاده روی نکن
همه ی بهشتی که روی آب ها
ساختی.با موشک های ایران
زیر آب خواهد رفت.
آخرین اخبار