درخشش یکی از شرکت‌های استارتاپی پارک علم و فناوری یزد در رویداد ایبال تک کشوری

مسئول روابط عمومی پارک علم و فناوری یزدگفت: شرکت استارتاپی پارک علم و فناوری یزد در رویداد ایبال تک رتبه برتر کسب کرد.

قیومی مسئول روابط عمومی پارک علم و فناوری یزد گفت: این شرکت استارتاپی دانش بنیان از جمله شرکت‌های مستقر در مرکز رشد فناوری سلامت، در اولین دوره رویداد ایبال تک موفق به کسب عنوان رتبه برتر شد.

او بیان کرد: این شرکت با ارائه سامانه ایمنی و راحتی در نسخه نویسی الکترونیک در اولین دوره این رویداد موفق به دریافت مقام اول و دریافت تندیس زرین هوشمندسازی شد.

مسئول روابط عمومی پارک علم و فناوری یزد تصریح کرد: این رویداد با هدف حمایت از محصولات داخلی شرکت‌های دانش بنیان و تقویت زیست بوم واحد‌های فناور و هوشمند سازی نظام سلامت با حمایت دانشگاه علوم پزشکی هوشمند و با همکاری وزارت بهداشت برگزار شد.

قیومی ادامه داد: این رویداد با پشتیبانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و صندوق پژوهش و فناوری غیر دولتی فناوری‌های نوظهور دیجیتال برگزار شد.

او گفت: رویداد ایبال تک سبک نوینی از رویداد‌های کارآفرینی است که تمرکز بر طرح‌های مبتکرانه و فناورانه تولیدی و صنعتی طراحی شده در حوزه هوش مصنوعی و هوشمند سازی نظام سلامت دارد.

مسئول روابط عمومی پارک علم و فناوری یزد بیان کرد: این فعالیت‌ها با هدف شناسایی و معرفی محصولات و شرکت‌های فعال در حوزه‌های فناوری آموزشی، سلامت الکترونیک، دورا پزشکی، گردشگری سلامت و اقتصاد سلامت با تاکید بر هوش مصنوعی و هوشمند سازی در نظام سلامت برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار