مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی کرمان:

جنگ نرم ناموفق ما جوانان مان را به اشتباه انداخت

 مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: در جنگ نرم خوب عمل نکردیم درنتیجه جوانان ما به اشتباه افتادند.

حجت الاسلام عارفی امروز در یادواره شهدای مدافع سلامت استان کرمان به مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی با یادآوری علت و نحوه شهادت حضرت فاطمه الزهرا (س) گفت: ایشان با جهاد بیان و تبیین توانست امت اسلامی را از انحراف بزرگ نجات دهد.

او افزود:,ولایت اساس و قوام دین ماست، حاکمیتی غیر از ولایت فقیه طاغوت است و تبعیت از طاغوت حرام است و بر همه واجب است که از حکومت دفاع کنند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمان بیان داشت: حاج قاسم جهاد فی سبیل الله را در هشت سال دفاع مقدس کرد و لشکر ثارالله نقطه عطف پیروزی‌های ایران در جنگ تحمیل بود، همچنین بعد از جنگ تحمیلی، توانست یک اتحادیه و ارتش متحد اسلامی جور کند که دشمن باور نمی‌کرد.

او بیان کرد: مهندس ابوالمهدی دنیای عرب را متوجه حاج قاسم کرد و اخلاص و همراهی ایشان با حاج قاسم باعث جذب جوانان عرب شد و لشکر بزرگی تشکیل شد که نفس دشمن را در عراق، سوریه و لبنان گرفتند.

حجت الاسلام عارفی گفت:ایران قدرتمند، ایرانی است که متحد و پشت سر ولایت فقیه باشد و روی پای خود محکم بایستد.

او گفت: عصبانیت دشمن طبیعی است و جنگ نرم راه انداخت و اندیشه‌های جوانان را هدف قرار داد و ابزار جنگ نرم رسانه است و به جایی رسید تعداد کمی از جوانان به کف خیابان آمدند و اغتشاش کردند، اما اگر خوب کار کرده بودیم و دفاع نرم کرده بودیم دشمن اینقدر موفق نمی‌شد.

او ادامه داد: قدرت ایران تا کاخ سفید پیش برده بودیم و در کنار کاخ سفید پرچم حاج قاسم را بلند کردیم، اما چه شد که برخی از جوانان ما به اشتباه افتادند و در داخل کشور پرچم ایران را پایین کشیدند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمان، در جنگ نرم خوب عمل نکردیم و از قدرت‌های نرم نتوانستیم استفاده کنیم و جوانان ما به اشتباه افتادند.

او در پایان تاکید کرد: تاثیر حاج قاسم از زندگان بیشتر است و جهاد نرم حاج قاسم همچنان ادامه دارد.

برچسب ها: حاج قاسم ، جنگ نرم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.