مدرسه ۱۲ کلاسه در ایلام به بهره برداری رسید + فیلم

سازمان نوسازی مدارس با همکاری کمیساری سازمان ملل در امور پناهندگان مدرسه ۱۱ کلاسه اتباع ایرانی و افغانستانی را در ایلام بهره برداری کرد.

مدرسه ۱۲ ملاسه برای اتباع در شهرک شهید کشوری به بهره برداری رسید .

معاون نوسازی مدارس کشور گفت این مجتمع آموزشی از مراکزی است که بعد از دستور رهبر انقلاب برای اختصاص فضای آموزشی برای اتباع در سال ۹۴ ساخته شده است.

عبداللهی معاون فنی و نوسازی مدارس کشور گفت در حال حاضر حدود ۷۰۰ هزار دانش آموزان اتباع در کشور داریم که معادل ۴و نیم درصد از فضای آموزشی کشور در اختیار دانش آموزان اتباع قرار گرفته است.

 وی افزود با ظرفیت های ملی و بین‌المللی تلاش می کنیم فضاهای آموزشی مورد نیاز برای این عزیزان تهیه کنیم.

این فضای آموزشی با همکاری کمیساریای عالی سازمان ملل ساخته شده است.

حمزه مدیر کل نوسازی مدارس ایلام گفت تعداد کلاس های این مدرسه ۱۲ کلاس است و با زیربنای ۱۴۴۰ متر مربع که با حدود ۱۵ میلیارد تومان هزینه ساخته شده است که ۶ میلیارد تومان آن توسط کمیساریای عالی سازمان ملل تهیه شده است.

قرار است این مجتمع آموزشی پذیرای دانش آموزان ایرانی و اتباع خارجی باشد.

درویشی مدیر کل آموزش و پرورش ایلام گفت حدود ۶۰۰ دانش آموزان در این مکان آموزشی مشغول به تحصیل هستند و این پروژه امکانات و تجهیزات بسیار خوبی دارد که در این مجتمع دانش آموزان ایرانی و اتباع خارجی در دو سطح ابتدایی و متوسطه اول مشغول به تحصیل هستند .

در حال حاضر ۱۶۹ دانش آموز اتباع در استان ایلام در مقاطع مختلف فعالیت دارند که بیشتر آنها مربوط به شهرستان ایلام می باشد. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.