فرمانده ناحیه مقاومت حضرت رسول(ص) کرمان:

دشمن در فتنه امسال، به صورت جنگ ترکیبی وارد شد

سرهنگ سلطانی گفت: اتفاقات امسال و سال ۸۸ به عنوان فتنه بزرگ نقاط مشترکی داشت؛ اما در ماجرا‌های امسال دشمن با توان بیشتر و به صورت جنگ ترکیبی وارد شد.

سرهنگ علی سلطانی، فرمانده ناحیه مقاومت حضرت رسول(ص) کرمان امروز در مراسم بزرگداشت حماسه ۹ دی در مصلی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) رفسنجان با گرامیداشت این حماسه بزرگ در تاریخ انقلاب اسلامی گفت: اتفاقات امسال و سال ۸۸ به عنوان فتنه بزرگ نقاط مشترکی داشت؛ اما در ماجرا‌های امسال دشمن با توان بیشتر و به صورت جنگ ترکیبی وارد شد.

او افزود در وقایع امسال دفاع مقدس تکرار شد، همه کشور‌ها علیه جمهوری اسلامی به میدان آمدند؛ حتی برخی کشور‌های همسایه هزینه کردند.

سرهنگ سلطانی به شباهت‌های فتنه‌های ۸۸ و ۱۴۰۱ اشاره کرد و بیان داشت: هر دو فتنه از طریق زنان و دختران آغاز شد؛ چون استفاده از زنان جذابیتی برای منحرفان دارد و بر تحریک احساسات مردم اثرگذارتر خواهد بود.

او استفاده از ظرفیت بزرگ فضای مجازی را از دیگر نقاط مشترک این دو فتنه برشمرد و گفت: از فتنه ۸۸ هرچه فریاد زدند که فکری برای فضای مجازی برداشته شود؛ اما توجهی نشد و امسال شاهد خسارت‌های زیادی از این بخش به نظام بودیم.

فرمانده ناحیه مقاومت حضرت رسول(ص) کرمان با بیان اینکه در این فتنه مهره‌های سوخته‌ سر و کله شان پیدا شد و حرف می‌زنند و ناامیدی ایجاد می کردند، افزود: استفاده از ظرفیت دانشگاه ها، دانشجویان و اساتید در هر دو فتنه وجود داشت.

او تصریح کرد: استفاده از عواطف مردمی در بحث کشته سازی‌ها از دیگر نقاط مشترک است، ندا آقاسلطان در سال ۸۸ و امسال هم مهسا امینی کشته شدند تا احساسات مردم ایران را که نوع دوست هستند، برانگیزند.

سرهنگ سلطانی بیان کرد: در قضیه مهسا امینی روایت اول را دشمن بیان کرد و دروغ گفت از طرفی مسائل اقتصادی در کشور موجب شد تا هجمه از طرف دشمن باشد و عده‌ای در داخل آب به آسیاب دشمن ریختند.

او تصریح کرد: ما هم به سوء مدیریتی که برخی مدیران رقم می‌زنند، گله مند هستند و باید دولت سیزدهم کاری انجام دهد تا مردم احساس رضایت کنند. این مردم همان‌هایی هستند که همیشه در میدان بودند و همان مردمی که در تشییع پیکر حاج قاسم حضور داشتند.

فرمانده ناحیه مقاومت حضرت رسول(ص) کرمان گفت: فتنه گران دنبال این هستند که نسل فریب خورده نسبت به حجاب را به سمت موضوعات دیگر ببرند.

او استفاده از چهره‌ها و سلبریتی‌ها را از دیگر نقاط مشترک دو فتنه برشمرد و گفت: گله داریم نسبت به برخی که این گونه به ایران خیانت می‌کنند. 

او با بیان اینکه این کشور حاج قاسم و شهدا است، همه دنیا برای حاج قاسم حرف زد و مردم به میدان آمدند. 

سرهنگ سلطانی بیان کرد: سنگ دلی کوفیان را در فتنه ۱۴۰۲ در شهادت روح الله عجمیان دیدیم، دشمن دست بر روی اعتقادات نسل جوان گذاشته تا رهبری و نظام را از ما بگیرد.

او تصریح کرد: همین پاسدار و بسیجی و نیرو‌های انتظامی در شرایط مرگبار کرونا و سیل به میدان آمدند؛ اما الان دشمنان جور دیگری القا می‌کنند. 

فرمانده ناحیه مقاومت حضرت رسول(ص) کرمان تصریح کرد: خنثی کردن فتنه ها از سوی ولایت فقیه صورت گرفت و ولایت فقیه خنثی کننده فتنه ها است و ایشان صحنه را به دست می گیرند و آب بر آتش فتنه می ریزند و دشمن هم این را می‌داند.

او بیان کرد: مقام معظم رهبری (مدظله العالی) ستون و عمود این خیمه است و تخریب و دشمنی فقط با رهبری است و اگر بخواهیم عاقبت بخیر و قدرتمند باشیم، باید از این ستون جدا نشویم. 

برچسب ها: 9 دی ، فتنه 88
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.