بمب هسته ای دروغ بزرگ برای توقف پیشرفت ایران

رئیس سازمان انرژی اتمی گفت:دشمنان اعلام می کنند ایران به دنبال بمب هسته است و با همین دروغ بزرگ می خواهند ما را در مسیر پیشرفت صلح آمیز متوقف کنند.

محمد اسلامی امروز در همایش توسعه فناوری هسته‌ای در جمع روسای مراکز دانشگاهی، پژوهشی، رشد و فناوری و دانشجویان و فعالان حوزه صنعت در اصفهان گفت: آمریکایی‌ها به دنبال غارت و سلطه گری هستند و با فتنه گری و شیطنت در مناطق مختلف جهان به دنبال نفوذ و سلطه گری بر حکومت‌ها هستند.

رئیس سازمان انرژی اتمی  با اشاره به اینکه جریان قدرت در غرب نمی‌خواهد کشور‌ها به آرامش و پیشرفت برسند، افزود: کسانی که شعار‌های زیبا سر می‌دهند بیشترین ضربه به مردم زده اند.

او افزایش قیمت دلار و پایین آوردن ارزش پول ملی را از جمله ماموریت‌های آمریکایی‌ها دانست و گفت: دشمنان با تحریم هر روز فشار را بر ایران بیشتر کرده اند و می‌خواهند در جنگ اقتصادی مردم را به تنگنا بیاورند و به خیابان بکشند.

رییس سازمان انرژی اتمی با اشاره به اینکه ایران همیشه به دنبال پیشرفت‌های علمی و فن‌آورانه هسته‌ای در حوزه‌های پزشکی کشاورزی  است، افزود: دشمنان اعلام می‌کنند ایران به دنبال بمب هسته است و با همین دروغ بزرگ می‌خواهند کشور را در مسیر پیشرفت صلح آمیز متوقف کند.

اسلامی با بیان اینکه ۲۰۶ مرکز از انرژی اتمی ایران در حوزه پزشکی و درمان مجوز در حال خدمت رسانی به مردم هستند، گفت: با ظرفیت دانشمندان ایران و شرکت‌های دانش بنیان در حال توسعه صلح آمیز دانش هسته‌ای هستیم تا از این توانمندی در حوزه‌های مورد نیاز بهره‌مند شویم.

او با اشاره به ساخت راکتور ده مگاواتی آموزشی و پژوهشی در اصفهان افزود: سازمان علاقمند است از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان و دانشگاه‌های استان اصفهان در راستای توسعه صنعت هسته‌ای استفاده کنیم.

در همایش توسعه فناوری هسته‌ای روسای دانشگاه‌های اصفهان صنعتی پیام نور شهرک علمی و تحقیقاتی و نماینده اتاق بازرگانی با اشاره به ظرفیت‌های موجود حوزه‌های زیر مجموعه، آمادگی خود را برای همکاری با سازمان انرژی اتمی و توسعه صنعت هسته‌ای اعلام کردند.

در این همایش تعدادی از دانشجویان سوالات و دغدغه‌های خود را مطرح کردند و رئیس سازمان انرژی اتمی پاسخگوی آن‌ها بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
زاگرسیان
۱۶:۳۰ ۰۸ دی ۱۴۰۱
یا زنگی زنگ یا رومی روم
بفکر افزایش دهها برابری و یا صدها برابری تاسیسات باشید
قرار نیست هم تحریم باشیم و هم محروم از دانش اتمی ،محرومیت در تعداد و کمیت منظور است