نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان:

تلاش می‌کنیم موزه اصفهان سال آینده به نتیجه برسد

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت:شهرداری اصفهان در حال تهیه بودجه ۱۴۰۲ است و طبق قانون تا پایان دی ماه فرصت دارد تا آن را به شورای اسلامی شهر تقدیم کند.

ابوالفضل قربانی با اشاره به موضوع استفاده از سوخت مازوت اظهار داشت: از سالیان قبل با پیگیری مدیریت شهری و دستور دادستان مشعل‌های مازوت‌سوز دو نیروگاه پلمب شد و این موضوع چندین سال ادامه داشت، اما در حال حاضر مطلع شدیم مجموعه نیروگاه چند پلمب را باز کرده و از سوخت مازوت استفاده کرده است.

او افزود: مجموعه مدیریت شهری در حال بررسی است و از طریق مراجع قانونی پیگیری می‌کند تا از سمتی با متخلفان برخورد شود و در ادامه پلمب مشعل‌ها مجدداً انجام شود.

اولویت مدیریت شهری در بودجه ۱۴۰۲ مباحث فرهنگی و اجتماعی است

قربانی همچنین در خصوص بودجه ۱۴۰۲ اصفهان نیز تصریح کرد: شهرداری در حال تهیه بودجه ۱۴۰۲ است و طبق قانون تا ماه جاری فرصت دارد تا آن را به شورای اسلامی شهر تقدیم کند و در این راستا در حال کمک به شهرداری هستیم تا هرچه زودتر به جمع‌بندی برسد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان در خصوص میزان بودجه ۱۴۰۲ اعلام کرد: آنچه که تا به الآن مشخص شده این است که در بودجه سال آتی نسبت به امسال حدود ۲۰ تا ۲۵ درصد افزایش خواهیم داشت که البته بازهم باید صبر کنیم تا شهرداری لایحه بودجه را ارائه دهد.

او با تأکید بر اینکه اولویت اصلی مدیریت شهری در بودجه ۱۴۰۲ مباحث فرهنگی و اجتماعی شهر است، عنوان کرد: توسعه حمل و نقل عمومی، محیط‌زیست بهتر، اقدامات عمرانی تأثیرگذار در زندگی مردم، تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام از جمله خط ۲ مترو و حلقه حفاظتی از اولویت‌های مدیریت شهری در بودجه ۱۴۰۲ است همچنین دنبالیم در سال آتی موزه اصفهان را نیز به نتیجه مطلوب برسانیم.

منبع:فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.