جاده‌های ارتباطی مازندران به پایتخت یکطرفه می شوند

محور‌های کندوان و هراز در صورت ترافیک سنگین یکطرفه می‌شوند.

مرکز مدیریت راه‌های مازندران اعلام کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز‌های سه شنبه و چهارشنبه از مرزن آباد به کرج ممنوع و از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از کرج (میدان امیرکبیر) و آزادراه تهران - شمال به مرزن آباد یکطرفه خواهد بود.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز‌های پنجشنبه و جمعه نیز از کرج و ابتدای آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد ممنوع و از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران یکطرفه می‌شود.

محدودیت تردد در محور هراز

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روز‌های سه شنبه و جمعه از رودهن به آمل ممنوع و از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از آب اسک به رودهن محدوده مشاء یکطرفه خواهد بود.

محدودیت تردد در محور سوادکوه

تردد همه تریلر‌ها به استثنای حاملین موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز‌های سه شنبه و جمعه از محور تهران- فیروزکوه - قائمشهر و بالعکس ممنوع می‌باشد.

محدودیت تردد وسایط نقلیه سنگین

تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت به استثناء حاملین موادسوختی یا فاسدشدنی از محور کرج – چالوس و بالعکس و تردد تریلر‌ها در محور هراز کماکان ممنوع می‌باشد.

تردد کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ تا ۲۴ روز‌های سه شنبه، پنجشنبه و جمعه از محور هراز ممنوع است.

محدودیت تردد موتورسیکلت 

تردد موتور سیکلت‌ها بجز تردد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی از ساعت ۱۲ ظهر امروز دوشنبه تا ۶ صبح روز شنبه ۱۰ دی ماه در محور‌های کرج - چالوس، هراز و سوادکوه ممنوع است.

اجرای محدودیت‌های مذکور منوط به افزایش حجم تردد در محور‌ها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد، با هماهنگی، اجرای محدودیت‌ها لغو می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار