جلسه ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت برگزار شد

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی گفت: خانواده‌های شاهد و ایثارگر حافظان اصلی نظام و کشور هستند و دستگاه‌های متولی باید سهم اشتغال آنان را رعایت کنند.

حجت الاسلام و المسلمین داود میرزایی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی در جلسه ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت در مهاباد  با بیان اینکه اگر دستگاهی سهمیه ۲۵ درصدی استخدام خانواده شهدا را انجام نداده و باید درصدد جبران آن باشد، گفت: جذب و تبدیل وضعیت استخدام فرزندان شهدا که در دوران سخت با فداکاری و ایثار پیروزی نظام را در عرصه‌های مختلف رقم زدند ضروری و عمل به مصوبه قانونی است.

وی با بیان اینکه هر گونه کم کاری دستگاه‌های اجرایی در این بخش قابل قبول نیست، ادامه داد: امروز قدرت جمهوری اسلامی در حوزه‌های علمی و نظامی با همت همین خانواده شهدا و ایثارگر به خاری برای دشنمان تبدیل شده و دنیای غرب آن را بر نمی‌تابد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی اضافه کرد: فتنه‌هایی که جهان استکبار علیه نظام جمهوری اسلامی بکار گرفته برای ساقط کردن هر حکومتی کافی بود، ولی توسعه و ترویچ فرهنگ ایثار و مقاومت تاکنون ما از از گزند دشمنان مصون نگه داشته است.

حجت السلام میرزایی ضمن قدردانی از حافظان امنیت یادآور شد: پروردگار در حفظ و پایداری نظام جمهوری اسلامی در طول ۴۳ سال گذشته نقش داشته و در نهایت همه اتفاقات این نظام بوده که با صلابت به راه خود ادامه داده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.