️ حمایت از ایتام و فرزندان محسنین در یلدای مهربانی ️

️مدیرکل کمیته امداد البرزگفت:به همت حامیان و خیران در یلدای امسال کمک‌های نقد و کالا به ارزش بیش از ۱ میلیارد و ۴۴۰ میلیون تومان به فرزندان ایتام و محسنین البرزی ارائه شد.

محمد محمدی فردضمن تشکر از توجه حامیان به فرزندان معنوی خود در مناسب های ویژه مانند شب یلدا گفت: در یلدای امسال به همت حامیان و خیرین بیش از ۱۷۰۰ بسته مخصوص شب یلدا تهیه و در شهرستان های استان البرز بین فرزندان ایتام و محسنین توزیع شد.

او با اشاره به اینکه این بسته ها شامل آجیل، شیرینی، میوه، تنقلات و برخی اقلام معیشتی بود گفت: ارزش ریالی بسته های توزیع شده بین این عزیزان که به همت حامیان، خیرین و مراکز نیکوکاری تهیه شده بود بیش از ۵۸۰ میلیون تومان می باشد.

️مدیرکل کمیته امداد البرز افزود: همچنین به مناسبت شب یلدا علاوه بر بسته های توزیع شده بیش از ۸۶۰ میلیون تومان نیز از طریق حامیان به حساب فرزندان ایتام و محسنین واریز شده است و به طور کلی یلدای امسال را با کمک های نقدی و کالایی خیرین به ایتام با ارزشی بیش از ۱ میلیارد و ۴۴۰ میلیون تومان پشت سر گذاشتیم.

او با بیان اینکه با شناسایی نیازهای ایتام و محسنین در استان و با کمک حامیان و خیرین سعی در برطرف نمودن این نیازها به صورت خاص هستیم افزود: در حال حاضر همکاران حوزه اکرام ایتام به دقت نیازهای این عزیزان را بررسی کرده و در تلاش هستند تا در تعامل و هم افزایی با حامیان، خیران و مراکز نیکوکاری نیازهایی که برطرف کردن آن ها باعث توانمندی خانواده می شود را رفع کنند.

محمدی فرد با دعوت از خیران جهت کمک به این خانواده ها و فرزندان ایتام و محسنین گفت: مردم خیراندیش استان که قصد کمک و یا حمایت از این عزیزان را دارند می توانند عدد ۲۶ را به سرشماره ۳۰۰۰۳۳۳۳ ارسال و یا با شماره ۰۲۶۳۲۸۰۱۰۷۱ تماس حاصل کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.