پرداخت ۷۶۰ میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه به نیازمندان کردستانی

مدیر امور شعب صندوق قرض الحسنه امداد ولایت کردستان گفت: ۷۶۱ میلیارد و ۲۳۰ میلیون ریال تسهیلات قرض‌الحسنه، امسال به نیازمندان استان پرداخت شد.

 جلال محمودیان  اظهار کرد: این میزان تسهیلات در قالب چهار هزار و ۵۰۰ فقره بود که به مددجویان زیرپوشش این نهاد و سایر نیازمندان استان پرداخت شده است.پرداخت ۷۶۰ میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه به نیازمندان کردستانی

وی با بیان اینکه از مجموع تسهیلات پرداختی ۲ هزار و ۲۳۶ فقره در زمینه خدمات حمایتی، ۵۲۵ مورد ودیعه مسکن و ۲۶۳ مورد تسهیلات درمانی بوده است، افزود: از طریق این صندوق ۶۰۸ فقره تسهیلات قرض الحسنه اشتغال و ۳۹۰ فقره نیز در زمینه کمک به تامین مسکن مددجویان پرداخت شده است.

مدیر امور شعب صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان کردستان اضافه کرد: ۷۸ فقره از این تسهیلات در زمینه خدمات تحصیلی، فرهنگی و آموزشی و ۴۰۰ مورد نیز از محل سپرده خیران به نیازمندان پرداخت شده است.

وی یادآور شد: یکی از برنامه‌ها و اهداف اصلی این صندوق کمک به نیازمندان و محرومان جامعه با استفاده از سپرده‌گذاری خیرین است و در این راستا با ارائه تسهیلات علاوه بر مددجویان زیر پوشش کمیته امداد به نیازمندانی که زیر پوشش این نهاد هم نیستند، کمک می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.