اخبار نیروی انتظامی استان قزوین ؛

کشف ۵ تن مرغ زنده قاچاق /هشدار پلیس به رانندگان در جاده های برفی

مهم‌ترین حوادث قزوین امروز شنبه سوم دی ماه ۱۴۰۱ را در این بسته خبری بخوانید.

سرهنگ داود عبدالمالکی جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: ماموران انتظامی شهرستان آوج حین گشت زنی در حوزه استحفاظی به یک دستگاه کامیون، حمل مرغ زنده مشکوک و دستور توقف آن را صادر کردند.

وی افزود: پس از توقف خودرو و در بازرسی از آن توسط ماموران، ۵ تن مرغ زنده قاچاق که فاقد هرگونه مجوز حمل از سازمان دام و طیور بود، کشف و یک نفر دستگیر شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان گفت:  ارزش تقریبی محموله کشف شده برابر نظر کارشناسان بالغ بر ۲ میلیارد ۲۵۰ میلیون ریال برآورد شده است.

هشدار پلیس به رانندگان در جاده های برفی

سرهنگ  فرهاد ذاکری منش  رئیس پلیس راه استان گفت : با توجه به شدت بارش برف و مه آلود بودن منطقه ، عبور و مرور در محور‌های کوهستانی و گردنه‌ها فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

وی از رانندگان خواست خودرو خود را به تجهیزات ایمنی، وسایل گرمایی و زنجیر چرخ تجهیز و در صورت امکان از سفر‌های غیر ضروری خودداری کنند.

رئیس پلیس راه استان قزوین ادامه داد: در این راستا، لغزندگی جاده‌ها و کاهش دید رانندگان خصوصا با وجود مه غلیظ در ساعات صبحگاهی، متصور است.

سرهنگ ذاکری منش با اشاره به اینکه از ابتدای صبح ماموران پلیس راه استان با تشکیل اکیپ‌هایی اقدام به امداد رسانی به شهروندان و آموزش بستن زنجیر چرخ کرده است، اضافه کرد: رعایت فاصله طولی بیشتر با خودرو جلویی، رانندگی با سرعت مطمئنه، اطمینان از سالم بودن وسیله نقلیه قبل از حرکت و اطمینان از سالم بودن سیستم روشنایی و برف‌پاک کن، از موارد بسیار مهم برای رانندگی در چنین شرایط جوی، محسوب می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار