افزوده شدن ۴ هزار مشترک برق به مشترکان شهرستان کاشان

رئیس اداره برق شهرستان کاشان ضمن اشاره به ثبت ده هزار رکورد حوادث در منطقه گفت: ۵۰ هزار مشترک برق کاشانی در زمره مشترکان خوش مصرف هستند.

 شاپور حدادی صبح امروز در جمع خبرنگاران،گفت: با تامین اعتبار بالغ بر ۱۸۳ میلیارد تومان شامل ۹۵ میلیارد تومان در بخش تعهدات مردمی و ۸۸ میلیارد تومان از اعتبارات اداری، دو هزار و ۷۹۱ پروژه صورت گرفته است.

او در بیان جزئیات پروژ‌ه‌ها افزود: ۹۰ کیلومتر سیم به کابل شبکه در ۳۵ روستا و ۲۰ منطقه شهری، نصب و راه‌اندازی ۸۰ دستگاه ترانس،  آغاز ۴۴ پروژه جهادی در روستا‌های شهرستان کاشان و رفع ضعف ولت ۳۹۸ نقطه از این شهرستان بالغ بر ۲۲ میلیارد تومان صرف اعتبار صورت پذیرفته است.

رئیس اداره برق شهرستان کاشان ابراز داشت: بالغ بر ۶۵ درصد از اعتبارات جذب شده در امسال اجرا و به مرحله بهره‌برداری رسیده و مابقی نیز در دست اجرا بوده که رکورد جدیدی در جذب تامین اعتبار و اجرای پروژه‌های شهرستان کاشان ثبت شده است.

او گفت: بهره‌برداری و عملیات کاشان در ۹ ماهه گذشته بالغ بر ۱۰ هزار رکورد حوادثی در سامانه ۱۲۱ شهرستان کاشان توسط عوامل دیسپاچینگ و کنترل شبکه شمال استان مستقر در ساختمان ۱۵ خرداد کاشان ثبت شده است.

حدادی تصریح کرد: حدود سه هزار و ۲۰۰ مورد رفع عیب، چهار هزار و ۲۰۰ رفع خاموشی تک مشترک و بالغ بر سه هزار مورد رفع خاموشی کلی در سطح شهرستان کاشان توسط نیرو‌های عملیاتی این شهرستان صورت پذیرفته است.

او تاکید کرد: جابه‌جایی هشت دستگاه ترانس جهت تعدیل بارشبکه، سرویس ۲۶۰ مورد پست زمینی و هوایی، تعویض ۱۲۰ عدد پایه فرسوده، پایش بار و ولتاژ ۶۴۰ دستگاه پست هوایی و زمینی از دیگر فعالیت‌های مجموعه بهره‌بردای کاشان بوده است.

رئیس اداره برق شهرستان کاشان ضمن سپاس از مشترکین خوش حساب برق کاشان افزود: تعداد قبوض صادر شده امسال  حدود یک میلیون قبض بوده که ۹۷ درصد قبوض امسال توسط مردم شهرستان کاشان پرداخت شده است.

او با اشاره به اجرای طرح ۵=۱ دولت جهت تشویق مشترکین خوش مصرف ابراز داشت: در این طرح به مشترکان خوش مصرف پاداش پرداخت شده که میزان پاداش مردم شهرستان کاشان در این طرح حدود شش میلیارد تومان بوده که حدود ۵۰ هزار مشترک را شامل می‌شود.

حدادی گفت: چهار هزار مشترک در ۹ ماهه اول امسال به مشترکان شهرستان کاشان افزوده شدند که در آذرماه تعداد مشترکان شهرستان از ۲۰۴ هزار مشترک عبور کرد و در واحد لوازم اندازه‌گیری نیز ۱۳ هزار و ۶۵۲ عدد تست کنتور و دو هزار و ۳۶۰ عدد تعویض کنتور در ۹ ماهه امسال صورت پذیرفته است.

او تصریح کرد: در واحد مالی و اداری شهرستان کاشان امسال باتوجه به تغییر نرم‌افزار مالی همکاران این واحد نیز تلاش‌های زیادی جهت استقرار آن داشتند و حدود پنج هزار پرونده در این واحد دستورکار شده است.

رئیس اداره برق شهرستان کاشان تاکید کرد: از سرگیری مجدد عملیات ساختمانی ساختمان در دست احداث برق کاشان و تغییرات ساختاری در واحد خدمات عمومی از دیگر فعالیت‌های این واحد بوده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.