امیرعبداللهیان اعلام کرد:

استقبال از عادی شدن روابط با ریاض/ طرف‌های برجام در حال بازگشت به واقع‌بینی هستند

وزیر امور خارجه از گفت‌وگو با همتای سعودی‌اش خبر داد و گفت: هر زمان سعودی‌ها برای بازگشت به روابط عادی آماده باشند ایران استقبال خواهد کرد.

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه در پایان سفر خود به اردن و حضور در اجلاس بغداد ۲ در جمع خبرنگاران، گفت: به همراه علی باقری و مورا در گفتگو با جوزپ بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، فرصتی پیش آمد که در یک نشست ۲ ساعته یکبار دیگر مسائل مربوط به مذاکرات برای لغو تحریم‌ها مورد بررسی قرار گیرد.

وی ادامه داد: در دو تا سه ماه گذشته طرف آمریکایی در اظهاراتی ریاکارانه، اقداماتی داشت که با حرف‌های آن‌ها همخوانی نداشت. آمریکا مرتبا ترجیح خود برای گام نهایی بازگشت همه طرف‌ها به توافق در وین را اعلام، اما در رسانه‌ها ریاکارانه رفتار می‌کرد.

امیرعبداللهیان افزود: در این جلسه درباره همه این مسائل صحبت شد و تاکید کردیم که اگر ادعای آمریکایی‌ها برای پیگیری دیپلماتیک درست باشد نمی‌توانند به شیوه‌ای دیگر در رسانه‌ها به دنبال امتیازگیری باشند.

وزیر امور خارجه خاطرنشان کرد: برداشت ما این است که طرف‌های مختلف در حال بازگشت به واقع بینی هستند و ما نیز اعلام کردیم چنانچه خطوط قرمز ما رعایت شود، آمادگی داریم گام‌های نهایی رسیدن به توافق را برداریم.

وی یادآور شد: در حاشیه نشست بغداد ۲ فرصت وجود داشت و میان سران کشور‌ها گفتگو‌هایی انجام شد، از جمله گفت‌وگویی با وزیر امورخارجه عربستان در حاشیه برگزار شد و ما آمادگی خود برای ادامه روندی که در بغداد شروع شده است را اعلام کردیم.

امیرعبداللهیان اضافه کرد: جمهوری اسلامی ایران طرف قطع کننده مناسبات دیپلماتیک نبوده و این عربستان سعودی بود که چنین تصمیمی را گرفت و هر زمان که سعودی‌ها برای بازگشت روابط به حالت طبیعی آمادگی داشته باشند، ایران از آن استقبال خواهد کرد.

برچسب ها: سیاسی ، اخبار سیاسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۲ ۰۱ دی ۱۴۰۱
«"مسکین"» بر اثر پیری، مریضی یا نقص عضو اصلاً نمی‌تواند کار کند.
**تکریم یتیم** و **اطعام مسکین** باعث "افزایش رزق"، "آسانی زندگی" و "رحمت خدا" می‌شود.
فقیر کار می‌کند اما درآمدش از مخارجش کمتر است.
سوره فجر89/ آیات 16، 17، 18.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۷ ۰۱ دی ۱۴۰۱
اگر سازمان های بین المللی خیانتکار قدرت و توانایی جلوگیری از جنایت آفرینی های آمریکا و انگلیس و فرانسه و آلمان و کانادا و ناتو و اسرائیل وعربستان ومزدورانشان را ندارند بهتر است برای همیشه تعطیل بشوند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۷ ۰۱ دی ۱۴۰۱
در پاسخ به رسانه تروریستی اینترنشنال سعودی جنایتکار
غربی‌ها جنایتکار از سال 1394 تاکنون با فروش تسلیحات به ائتلاف سعودی در فاجعه یمن شریک هستند
که سعودی‌ها مسئول وضعیت موجود هستند، اما غربی‌ها با صادرات تسلیحات در این جنایت شریکند و تمامی مردم را قربانی می‌کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۵ ۰۱ دی ۱۴۰۱
در جنگ تحمیلی 8 سال بیش از 80 کشور جنایتکار و به سرکردگی آمریکا جنایتکار و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از رژیم جنایتکار صدام دیکتاتور حمایت نظامی و مالی کرده‌اند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۹ ۰۱ دی ۱۴۰۱
تبلیغات آمریکا و متحدانش از طریق فضای مجازی ریشه اصلی ناامنی های اخیر است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۱ ۰۱ دی ۱۴۰۱
حکم اعدام رژیم آل سعود برای هفت جوان عربستانی دیگر هفت جوان عربستانی به سبب اتهاماتی که قبل از سن قانونی به آن‌ها زده شده است در معرض تهدید به اعدام هستند. پس مدعیان حقوق بشر جنایتکار به سرکردگی آمریکا جنایتکار کجا هستند هیچ کاری، اقدامی و اعتراضی نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیار کرده اند چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۵ ۰۱ دی ۱۴۰۱
آمریکا، اروپا، ناتو، هر سه 100 درصد عامل اصلی جنگ اوکراین و روسیه هستند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۹ ۰۱ دی ۱۴۰۱
گذری در تاریخ ایران
زخمی که منافقین به خوزستان زدند/ بازخوانی جنایت تروریستی سال ۷۸
گروهک تروریستی منافقین که همیشه به دنبال ضربه زدن به ملت ایران بوده زخم‌هایی به مردم خوزستان زده اند که فراموش نمی شود.
1401-9-30 16:29
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۸ ۰۱ دی ۱۴۰۱
که طرف‌های مختلف در حال عمل و اجرا برجام نیستند و از سال 1394 تاکنون هم برای همه مردم دنیا ثابت شده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۶ ۰۱ دی ۱۴۰۱
ما دیگر اعتماد به مذاکره، توافق هسته ای، برجام، مذاکرات وین و غیره نداریم
ادامه مذاکرات هسته ای هم دیگر به نفع مردم و کشور نیست و تاکنون هم نبوده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۳ ۰۱ دی ۱۴۰۱
پهپاد‌های امریکایی زیرساخت‌های سوریه را نابود کرده است.
پهپاد‌های امریکایی زیرساخت‌های عراق را نابود کرده است.
پهپاد‌های امریکایی زیرساخت‌های یمن را نابود کرده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۰ ۰۱ دی ۱۴۰۱
عملکرد ایران در این مدت 9 سال در مذاکره بی مورد و بی ارزش بوده است.
نتیجه عملکرد ایران در این مدت 9 سال در مذاکره صفر!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۹ ۰۱ دی ۱۴۰۱
یکم از حاکمان عربستان یاد بگیرید : هم با آمریکا رابطه حسنه دارن. هعم قرارداد بلند مدت با چین دارن. هم با روسیه در ارتباط هستند . هم با ایران مذاکره میکنن. هم با اسرائیل داد و ستد دارن . هم با استفاده از اقتصاددانان برتر جهان دارن اقتصادشون رو از حالت تک قطبی نفتی در میارن و برنامه های کوتاه مدت و بلند مدت اقتصادی و سیاسیشون رو به خوبی پیش می برن و یکی از با ارزش ترین پول ها و پاسپورت های دنیا رو دارن و از طرفی کلی تبلیغات برای جلب افکار عمومی مردم جهان دارن انجام میدن.
ما هنوز در الفبای تامین معیشت مردم و تامین حقوق بازنشستگان و پرسنل دولت موندیم و لی اونا به شدت در حال پیشرفت هستند.
به نحوه مدیرت غلط مسئولین اعتراض کنیم بهمون تهمت غربگدا و بیگانه پرست و بی اطلاع و ... می زنند.
هیچ کدام از کشور های خلیج فارس از نظر نیروی انسانی و منابع زیر زمینی و منابع طبیعی و موقعیت جغرافیایی و شرایط جوی و آب و هوایی انگشت کوچک کشور ما نمیشن ولی مردم ایران باید حسرت رفاه و آسایش و کیفیت زندگی کشورهای عربی رو بخورن.
وای بر مدیران بی کفایت که دارن کشور رو مدل دوران قاجار هدایت می کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۳ ۰۱ دی ۱۴۰۱
کشورهای غربی جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های به اصطلاح بین المللی خیانتکار از سال 1357 تاکنون از گروهک تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی منافقین و سایر گروه های تروریستی ضد علیه ایران استفاده می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۶ ۰۱ دی ۱۴۰۱
آمریکا که به زندان بزرگ زنان در جهان شناخته می‌شود و یک‌سوم زنان زندانی جهان در آمریکا هستند و در این کشور هر 98 ثانیه به یک زن تجاوز می‌شود چگونه به خروج کشورمان از کمیسیون مقام زن سازمان ملل رای می‌دهد! مدعیان آزادی‌خواهی که در قرن انفجار اطلاعات از جامعه جنگلی شیطان بزرگ حمایت می‌کنند یک نگاهی در آینه به خود بکنند. قول می‌دهم اگر عقل توی کله‌شان باشد از خودشان خجالت خواهند کشید.
آمریکایی که بانی لغو عضویت ایران در کمیسیون مقام زن سازمان ملل شد یک سوم زنان زندانی در دنیا را به خودش اختصاص داده است. واقعاً که با وجود این کشورهای زورگو و جاهل با دنیای مسخره‌ای مواجه هستیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۵ ۰۱ دی ۱۴۰۱
انتقاد امیرعبداللهیان از مداخله فرانسه در امور داخلی ایران دیگر هیچ فایده ای، نتیجه ای، سودی و ارزشی برای مردم ایران و کشور ایران ندارد و تاکنون هم نداشته است و این در حالی است که متاسفانه ایران خودش از سال 1392 تاکنون همه جانبه با سران بی ادب فرانسه جنایتکار مذاکره، گفت وگو، ملاقات، دیدار و همکاری می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.

اخراج ایران از کمیسیون مقام زن توسط کشورهای اروپایی به سرکردگی آمریکا صورت گرفته است و این در حالی است که حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه کشورمان در اردن با سران بی ادب کشورهای اروپایی و مزدورانشان مذاکره و همه جانبه باز هم همکاری می کند چرا؟

اغتشاشگران مورد حمایت آمریکا و اروپا و مزدورانشان شعار آزادی می‌دهند اما رفتارشان جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی بوده است.
رفتار و عملکرد حسین امیرعبداللهیان در مذاکره، برجام، مذاکرات وین وغیره همان رفتار و عملکرد بی مورد و بی ارزش ظریف و عراقچی است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۸ ۰۱ دی ۱۴۰۱
وزیر دفاع انگلیس جنایتکار به یکی از اصلی‌ترین حامیان نظامی عربستان سعودی و امارات و اوکراین تبدیل شده است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۳ ۰۱ دی ۱۴۰۱
چرا دولتمردان ما متاسفانه از سال 1392 تاکنون با جنایتکاران مذاکره و همکاری می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۱ ۰۱ دی ۱۴۰۱
شبکه اینترنشنال حق صلاحیت دخالت و مداخله در امور داخلی ایران را ندارد.
شبکه اینترنشنال حق ندارد در امور داخلی ایران دخالت و مداخله کند.
پمپئو، ترامپ و جو بایدن، هر سه سگ دست نشانده رژیم کودک کش صهیونیستی هستند.
ولی ما اگر آمریکا را در خلیج فارس یک ماه تحریم کنیم در سراسر جهان فاجعه ایجاد می شود
ولی ما اگر اروپا را در خلیج فارس یک ماه تحریم کنیم در سراسر جهان فاجعه ایجاد می شود

1 - سازمان ملل خیانتکار از سال 1945 تاکنون از تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی رژیم کودک کش صهیونیستی حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
2 - شورای امنیت سازمان ملل خیانتکار از سال 1945 تاکنون از تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی رژیم کودک کش صهیونیستی حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
3 - شورای حقوق بشر سازمان ملل خیانتکار از سال 1945 تاکنون از تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی رژیم کودک کش صهیونیستی حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
آمریکا جنایتکار به اسم دفاع از حقوق بشر، در سراسر منطقه خاورمیانه و جهان جنایت می کند، آدم می کشد و هم دست اقدامات تروریستی می زند.
آمریکا جنایتکار به اسم مبارزه با تروریسم، القاعده، طالبان و داعش، در سراسر منطقه خاورمیانه جنایت می کند، آدم می کشد و هم دست اقدامات تروریستی می زند.
و این در حالی است که آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر در جنگ تحمیلی هشت ساله همه جانبه با رژیم جنایتکار صدام دیکتاتور همکاری نظامی کرده است و هم انواع سلاح های ممنوعه، بمب های ممنوعه، بمب های خوشه ای و سلاح شیمیایی صدام را تامین کرده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۷ ۰۱ دی ۱۴۰۱
دیروز تلویزیون نگاه میکردم ایشون داشت عربی صحبت میکرد اصلا لهجه نداشت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۲ ۰۱ دی ۱۴۰۱
حامیان اصلی گروهک تروریستی ضد انقلاب، گروهک تروریستی منافقین، تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی، بهتر است دهان خود را ببندند
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۰۸:۲۲ ۰۱ دی ۱۴۰۱
جناب وزیر چقدر بخدا شما ساده وزود باور هستید اینا ۳ ماهه داشتن براندازی کامل میکردند واشکار ووقیحانه وهنوز تا اخر عمرشان ادامه خواهند داد اینان دشمنان قسم خورده ما هستن.
بخدا متاسفیم طرفهای برجام واقعبینانه بشنو وباور نکن بخدا سستی وضعف نشون دادید وقتی این حرف رو زدید از دشمن غدار تعریف کردید که محاله این صفتها براشون
شما رو میبرن چشمه همیشه تا اخر مذاکرات تشنه بر میگردو نند باز مکری نقشه ای به سر دارن تا اجازه ورود به داخل کشور رو از شما برای جاسوسی وخرابکاری بگیرن
اینها الان دلشون تنگ شده فضولی وجاسوسیشون داره میکشدشون که خبر ندارن شما چه کارها کردید
جناب وزیر از شما با این همه سابقه اصلا ملت توقع ندارن در مورد دشمن خ‌نخوار ما تعریف یا نقطه مثبتی ازشون بگید تا اخر عمرتون اگر باج ندید امضا نمیکنند.والسلام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۳ ۰۱ دی ۱۴۰۱
نیازی به این کار نیست بدین یمن یه پهپاد بزنه آرامکو بعدش خودشان میان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۵ ۰۱ دی ۱۴۰۱
بازم می خوان ایران رو بازی بدن، این شگردشون هست، تا آبا از آسیاب میفته، میگن بازی از اول، بازم یه تنش جدید برای بازار و دلار ایجاد میکنن. تا روند افزایشی قیمت ها همینجوری ادامه پیدا کنه. مذاکرات بی نتیجه بر گرانی ها می افزاید و جو روانی بازار را خراب تر میکند.
Iran (Islamic Republic of)
سید
۰۷:۵۰ ۰۱ دی ۱۴۰۱
ایران در روابط با عربستان
اولویت را برای یمن قرار می دهد
ودر برجام اولویت با رفع تحریم ها
خروج از عراق وسوریه وخلیج فارس
وآزاد شدن اموال بلوکه شده است
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۰۷:۰۰ ۰۱ دی ۱۴۰۱
چه عادی سازی روابطی با حکومت نجس وهابی تروریست پرور حاکم بر حجاز ؟؟؟؟جواب همه خونهای ریخته شده فتنه اخیر را بن سلمان و امارات باید پس بدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۳۶ ۰۱ دی ۱۴۰۱
عجب واقع‌بینی که باز هم درحال تحریم اشخاص هستند . لطفا حرف‌هایی نزنید که اونا فکر کنند ما احمقیم هرچند میدونیم حرفهای شما هم خدای نکرده از سر حماقت نیست .
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۰۵:۲۴ ۰۱ دی ۱۴۰۱
چون این موشکهایتان نیست که اونا ازش میترسن // اونا از ملت ایران میترسن
Iran (Islamic Republic of)
علی شریفی
۰۲:۲۷ ۰۱ دی ۱۴۰۱
دوباره دارین برمیگزدین به سیاست خفت بار دولت قبل که هرجه اونا تحریم می کردن شما خودتونو کوجیک تر میکردین.هم عزت کشور هم معیشت مردم رو با این حرفاتون به چالش میکشین.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۹ ۰۱ دی ۱۴۰۱
ول کنید این کشور یزیدی رو. بن سلمان دقیقا مثل یزید زمان هست چرا باید استقبال کنیم؟ بعد از اینهمه ضرری که تو اغتششاشات ب کشور زد. پاسخی هم نگرفت و این باعث شد خودش رو لات کوچه خلوت فرض کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۳ ۰۱ دی ۱۴۰۱
وزارت امور خارجه با فرصت‌طلبان، قاطعانه برخورد کند
چین به دلیل وعده دلارهای نفتی عربستان و موافقت با بیانیه ضدایرانی شورای همکاری خلیج‌فارس درباره ۳ جزیره‌ای که در تمامیت ارضی ایران عزیزمان است، بعد از قراردادهای کلان ۲۵ ساله‌ای که با کشورمان بسته است، می‌توان گفت که نمک خورده و نمکدان را شکسته است! از وزارت امور خارجه انتظار می‌رود که در برخورد با این بیانیه ضد ایرانی، مقتدرانه برخورد کنند و نگذارند که برخی کشورها با سودجویی و فرصت‌طلبی در روابط تجاری بین‌المللی ما، خساراتی وارد کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۱ ۰۱ دی ۱۴۰۱
به قول حاج حسین به کجا چنین شتابان!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۱ ۰۱ دی ۱۴۰۱
خدا به فریادمون برسه واقعا چه زمانه بدی شده که بخاطراینکه میخواهی اسایش داشته باشی بایدباگرگهای عالم دوست بشی تاشاید کمتر اسیب ببینی یکی از این گرگها دولت خبیث وخونخوار سعودیه که درحال حاضرایران بخاطر اسایشش تلاش میکنه یجورایی یه روابط دوستانه ای با این دولت خونخوار ومتجاوز سعودی داشته باشه ولی کی وکجا گرگ به کسی رحم کرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۷ ۰۱ دی ۱۴۰۱
واااا عربستان که سالها تفرقه ایجاد کرد هزینه های چندین میلیاردی کرد که به ملت و نظام آسیب برسونه.حتی بن سلمان گفت که هیچگاه با ایران در عمل دوست نداره.حتی در دوران شاه سابق هم دشمنی داشتند اما نه در عیان.عربستان لمکان نداره مواضع دشمنیشو از بین ببره و بجای شیطان صفتی و کفتار بودن.راه درست رو انتخاب کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۰ ۰۱ دی ۱۴۰۱
سلام.اگر واقعا دیپلمات هستید هر چه زودتر با دیپلماسی در قبال بخشی از نفت صادراتی که به دلیل تحریم بانکی بعضا پولش را نیز نمی توانید بگیرید خودروی باکیفیت وارد کنید،همچنین از رییس جمهور و رییس مجلس و شورای نگهبان میخواهیم تا به فکر جان و مال مردم بوده و به مسئولین ذیربط دستور دهند تا واردات میلیونی خودروهای با حجم موتور متوسط1600cc را برای عموم مردم ایران و بدون تعرفه گمرکی ازاد کنید و به این دلال بازی جدید بردن خودرو در بورس به بهانه کشف قیمت ولی در عمل جهت افزایش قیمت و دلالی پایان دهید،سالانه هزاران ایرانی در جاده ها با این خودروهای حلبی داخلی کشته و معلول میشوند،مسئولین در محضر خداوند عالم چه جوابی برای گفتن خواهند داشت.میتوانید حتی مبادله کالا به کالا کنید و در ازای نفتی که به سایر کشورها میفروشید خودروی باکیفیت وارد کنید تا با کاهش مصرف سوخت حتی صادرات فراورده های نفتی داشته باشیم.صرفه اقتصادی که ایجاد میکنه میتوان با ان پول دستمزد تمام کارگران سایپا و ایران خودرو را داد.با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۹ ۰۱ دی ۱۴۰۱
تنها چیزی که برای مسئولین اهمیتی نداره جان ومال مردم هست.
با بی ارزش شدن پول کشور نیمی از زندگی مردم نابود شد. اول امسال با حقوق قانون کار به سختی زندگی می کردیم و الان با همون حقوق و بی ارزش شدن شدید پول ، هزینه خورد و خوراکمون در نمیاد چه برسه به اجاره خونه و هزینه تحصیل بچه ها و درمان و پوشاک و ...
مردم بیچاره شدن ولی مسئولین با افتخار اعلام می کنند که تحریم بر ما بی اثر بوده و به شدت در حال پیشرفتیم.
به همین وضع پیش بره باید به کوه ها و جنگل ها بریم و با شکار و غار نشینی زندگی رو پیش ببریم...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۴ ۳۰ آذر ۱۴۰۱
به همین خیال باش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۳ ۳۰ آذر ۱۴۰۱
با این مدیریت بسیار ضعیفتان هم اقتصاد را نابود کردین هم مردم را..با باز گذاشتن دست دلالان خودرو و زدوبند دلالان با نمایندگی‌ها، خودرو به دست صاحب اصلیش نمیرسه.کسیکه ۱۵مرتبست ثبتنام کرده هنوز برنده نشده و کسانی هم با دلالی و زدوبند با مسئولان خودروسازی بدنبال به جیب زدن پول‌های هنگفت هستن..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۰ ۳۰ آذر ۱۴۰۱
بعد این همه حمایت از اغتشاشگران چرا با این خفت باید در این شرایط برای ایجاد ارتباط با دشمن واقعی به التماس بیفتید .آن هم آل سعود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۱ ۳۰ آذر ۱۴۰۱
تکرار مواضع غیرسازنده و ضد ایرانی آمریکا و متحدانش در نشست شورای امنیت و این در حالی است که آمریکا جنایتکار، انگلیس و فرانسه و مزدورانشان و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های به اصطلاح بین المللی خیانتکار از سال 1394 تاکنون انواع سلاح های ممنوعه، بمب های ممنوعه، بمب های خوشه ای وغیره عربستان سعودی و امارات را در جنگ یمن تامین می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.

تکرار مواضع غیرسازنده و ضد ایرانی آمریکا و متحدانش در نشست شورای امنیت و این در حالی است که آمریکا جنایتکار، انگلیس و فرانسه و مزدورانشان و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های به اصطلاح بین المللی خیانتکار از سال 1400 تاکنون انواع سلاح های ممنوعه، بمب های ممنوعه، بمب های خوشه ای وغیره اوکراین را تامین می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۹ ۳۰ آذر ۱۴۰۱
والا شما شعار مرگ بر ال سعود سر میدید. هر بد و بیراهی بهشون میگی. بعد انتظار دارید با شما خوب بشن!!! هرچند تاهمین جاشم خیلی جوانمردانه رفتار کردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۶ ۳۰ آذر ۱۴۰۱
مذاکره ایران در باره لغو تحریم‌ها غلط و اشتباه است و از سال 1392 تاکنون هم برای همه مردم دنیا ثابت شده است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۴ ۳۰ آذر ۱۴۰۱
وزارت خزانه داری آمریکا تحریم‌های جدیدی علیه ایران وضع کرد پس مذاکره ایران در اردن غلط و اشتباه است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۰ ۳۰ آذر ۱۴۰۱
اقای عبداللهیان غربیهابخصوص رژیم جنایتکار امریکا دروغ میگویند
دروغ و دروغ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۰ ۳۰ آذر ۱۴۰۱
برجام مُرد؟!؟ باید بروید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۹ ۳۰ آذر ۱۴۰۱
هرکاری خواستن نتونستن ایران تجزیه کنند اومدن خندیدن درمیزمذاکرات بعد ما باورکنیم باید شماهم ارامکورو بزنید وبالبخند درمذاکرات حاضرشوید هم قدرت چانه زنی شما بیشتر میشه هم حساب کار دستشون میاد باکی طرف هستند متشکرم
Iran (Islamic Republic of)
ابو یاسر
۲۱:۰۴ ۳۰ آذر ۱۴۰۱
با سعودی فقط از طریق انصارالله باید حرف زد
پیام رو با پهپاد بفرستید
تا هم سعودی بشنوه و هم اسرائیل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۸ ۳۰ آذر ۱۴۰۱
الان فهمیدم که تو سیاست خارجی ضعیف ترین بودیم ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۷ ۳۰ آذر ۱۴۰۱
نمی‌دونم چرا باید حتما کارد به استخوان بیاد.اقتصاد کشور در معرض فروپاشی باشه و کلی هزینه برای ملت تراشیده بشه بعد به فکر روابط خارجی و ترک خصومت با سایر کشورها بیافتید تازه برگشتید سر پله اول. مشکلات کشور در دولت قبلی به خاطر مدیریت بود حالا که دولت انقلابی و مدیریت سالم و اسلامی هست پس مشکل کجاست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۰ ۳۰ آذر ۱۴۰۱
مگه نمیگید اختشاشات کار عربستان هم بود پس از چی استقبال میکنید طبق احکام ریاض هم محاربه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۳ ۳۰ آذر ۱۴۰۱
عربستان این همه پول خرج کرده که ایران رو زمین بزنه بعد بیاد با شما مذاکره کنه ؟ چرا التماس برجام و عربستان رو میکنید ؟؟؟؟ اگه اینو میخواستید خب 4 ماه قبل کل دنیا التماس میکردین برجام رو امضا میکردین تا الان گوشه ی رینگ اینجوری کبود نشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۲ ۳۰ آذر ۱۴۰۱
جای تاسف داره که اونها ما رو متهم به کارشکنی می کنند اون وقت ما میگیم اونها واقع بین هستند. نمی دونم اسم این موضع گیری رو چی باید گذاشت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۳ ۳۰ آذر ۱۴۰۱
هیچ کی از ایران خوشش نمیاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۸ ۳۰ آذر ۱۴۰۱
ی فکری بحال سرعت اینترنت کنید بخدا خیلی کنده نمیشه کار کرد جان بچه تون سرعت در ینترنت ببرید بالا آخه چ گناهی کردیم ک تو ایران زندگیمیکنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۸ ۳۰ آذر ۱۴۰۱
سلام ،

روابطی دوستانه با عربستان ،

لطفا در این میان در فکر جمهوری آذربایجان هم باشید ،
هیچ کشور اسلامی نباید با هم مشکل داشته باشد ،
اسلام برای هر چیزی جواب دارد ،

پیمان اشراقی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۶ ۳۰ آذر ۱۴۰۱
شما که می‌گفتید برجام اخه! بده! چی شد په؟ راستشو بگو به‌خاطر اینه که چین اون‌وری غش کرد؟
آخرین اخبار