فردا:

درمانگاه تأمین اجتماعی بهار افتتاح می شود

 نماینده مردم بهار و کبودراهنگ از افتتاح و راه‌اندازی درمانگاه تأمین اجتماعی شهرستان بهار با حضور رئیس سازمان تأمین اجتماعی کشور خبر داد.

فتح‌الله توسلی بیان کرد: یکم دی ماه با حضور رئیس سازمان تأمین اجتماعی کشور افتتاح درمانگاه تأمین اجتماعی بهار و کلنگ زنی درمانگاه تأمین اجتماعی کبودراهنگ صورت انجام خواهد شد.

او گفت: پروژه درمانگاه تأمین اجتماعی شهرستان بهار طی چهار سال گذشته متوقف شده بود و پیمانکار طرح کاری انجام نمی‌داد که با پیگیری لازم این طرح به سرانجام رسید.

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ ادامه داد: تجهیزات و نیروی لازم برای این درمانگاه از طریق آزمون تأمین شده است و به زودی این درمانگاه افتتاح می‌شود تا دسترسی مردم این منطقه به خدمات درمانی افزایش یابد.

توسلی با اشاره به اینکه سالیانه مردم بهار و کبودراهنگ صد‌ها میلیارد تومان به تأمین اجتماعی پول پرداخت می‌کنند، اما هیچ خدماتی دریافت نمی‌کنند، گفت: در تلاشیم تا همزمان با افتتاح درمانگاه تأمین اجتماعی شهرستان بهار با حضور رئیس سازمان کلنگ درمانگاه تأمین اجتماعی شهرستان کبودراهنگ نیز به زمین زده شود ضمن اینکه زمین مورد نیاز آن تأمین و مجوز آن اخذ و مطالعات اولیه انجام شده است.

منبع: ایسنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.