معاون وظیفه عمومی استان مرکزی خبرداد؛

فراخوان سربازان مشمول دیماه در استان مرکزی

سرهنگ فکوری از اعزام مشمولان دی ماه سال ۱۴۰۱ به خدمت دوره ضرورت خبر داد.

سرهنگ بهزاد فکوری معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: کلیه مشمولانی که برگ آماده به خدمت به تاریخ یکم آذر ماه را دریافت کرده اند، می‌بایست با مراجعه به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+۱۰) محل سکونت، برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش را دریافت و برابر اطلاعات مندرج در آن اقدام کنند.

سرهنگ فکوری افزود: این دسته از مشمولان می‌بایست در روز پنجشنبه مورخه "یکم دیماه ۱۴۰۱ " در ساعت و محلی که در برگ معرفی نامه مشمولان اعلام شده، حضور یابند و به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

او اضافه کرد: حضور نیافتن به موقع مشمولان در زمان و محل تعیین شده، غیبت محسوب شده و برابر ماده ۱۰ و ۵۸ قانون خدمت وظیفه عمومی، با آنان برخورد خواهد شد.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان مرکزی بیان کرد: مشمولان اعزامی می‌بایست اصل مدارک مورد نیاز اعم از برگ آماده به خدمت، برگ محل مراجعه، برگ واکسیناسیون کووید ۱۹ و واکسن مننژیت و دوگانه، کارت ملی و شناسنامه و دیگر مدارک مربوط به شرایط خاص را به همراه خود، داشته باشند.

او ادامه داد: متقاضیان در صوت نیاز به اطلاعت بیشتر می‌توانند با مراجعه به پایگاه خبری سرباز به نشانی www.vazifeh.police.ir، سامانه تلفن گویا به شماره ۰۹۶۴۸۰ و یا کانال خبر سربازی در پیام رسان سروش به نشانی khabaresarbazi @ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.