اهتمام جدی دولت برای رفع مشکلات صنعت حمل و نقل

استاندار آذربایجان شرقی از اهتمام جدی دولت سیزدهم برای رفع مشکلات رانندگان و شرکت‌های حمل و نقل و حوزه راهداری خبر داد.

آقای عابدین خرم در مراسم تجلیل از تلاشگران عرصه حمل و نقل در تبریز گفت: دولت سیزدهم تلاش می‌کند با برداشتن موانع موجود بر سر راه حوزه حمل و نقل گره از مشکلات رانندگان بگشاید.

وی با بیان اینکه رانندگان در ابعاد مختلف در چهاردهه گذشته به تکلیف خود عمل کرده اند و اکنون نیز برای توسعه کشور در میدان هستند افزود: رانندگان و فعالان صنعت حمل و نقل باری و مسافری در هشت سال دفاع مقدس میدان را خالی نکردند و اکنون نیز برای توسعه کشور تلاش خواهند کرد.

استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه عوامل حوزه حمل و نقل از منابع قدرت نظام و خدمات رسانی به مردم کشور هستند نقش رانندگان و شرکت‌های حمل و نقل را مهم ارزیابی و خاطرنشان کرد: صنعت حمل و نقل در کشور نیازمند افرادی است که همیشه برای توسعه کشور تلاش کنند و تلاشگران عرصه حمل و نقل کشورمان بویژه رانندگان عزیز این نقش خود را به خوبی ایفا و نمره بسیار قابل‌قبولی دریافت کرده اند.

در ادامه این مراسم علاوه بر مدیرکل راهداری و حمل و نقل آذربایجان شرقی و رئیس پلیس راه استان چند تن از فعالان عرصه حمل و نقل آذربایجان شرقی و مسئولان تشکل‌های صنفی به بیان دغدغه‌ها و مشکلات خود در حوزه‌های مختلف پرداختند.

وضع نامناسب جاده‌های استان و مشکل سوخت و عدم ترخیص کامیون‌های وارداتی و گرانی لوازم یدکی و لاستیک و روغن وسایل نقلیه از مشکلاتی بود که این افراد مطرح کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.