لبخند را در شب یلدا بر لبان نیازمندان بنشانیم

 معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خوزستان گفت: پویش یلدای مهربانی با هدف جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای خانواده‌های نیازمند تحت حمایت این نهاد حمایتی در استان آغاز شد.

حافظ منصوری می‌گوید: نیکوکاران و حامیان ایتام و نیازمندان برای واریز هدیه، تهیه سبد غذایی، آجیل و میوه شب یلدا می‌توانند همچون سال‌های پیش در این‌کار نیک شرکت کنند و ایتام را همسفره خود کنند.

او ادامه داد: مردم خیراندیش خوزستان می‌توانند به دفاتر کمیته امداد و یا مراکز نیکوکاری محل سکونت خود مراجعه و کمک‌های غیر نقدی خود را اهدا نموده و در این امر خداپسندانه شرکت نمایند.

 معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خوزستان با اشاره به روش‌های غیرحضوری پرداخت کمک‌های ویژه شب یلدا گفت: افراد نیکوکار از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۲۹۸۰۲ نزد بانک ملی، کد دستوری #۰۶۱*۸۸۷۷*سایت ekram.emdad.ir می‌توانند واریز کمک‌های نقدی خود برای ایتام و محسنین عام را انجام دهند.

آقای منصوری ادامه داد: حامیان ایتام و محسنین نیز می‌توانند کمک‌های خود را به شماره کارت فرزند معنوی‌شان (واریز ماهیانه) واریز کنند.

او می‌گوید: کمیته امداد استان خوزستان تعداد ۳۰ هزار کودک را در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین حمایت می‌کند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان خوزستان ضمن قدردانی از مشارکت‌های همیشگی خیرین و مردم نیکوکار و خیراندیش استان گفت: کمک‌های نقدی و غیرنقدی نیکوکاران و خیرین زمینه کاهش مشکلات اقتصادی نیازمندان را فراهم نمایند.

به گفته آقای منصوری خیرین همچنین می‌توانند با اهدای عروسک، اسباب بازی، کتاب و لوازم تحریر لبخند را بر لبان کودکان یتیم نشانده و به زندگی آنان امید ببخشند.

 او گفت: نیکوکاران علاقه‌مند به مشارکت در «طرح اکرام ایتام» می‌توانند با مراجعه به سایت ekram.emdad.ir و یا ارسال عدد یک به شماره‌های ۳۰۰۰۳۳۳۳۶۱ و ۰۹۱۶۵۰۴۷۸۷۸ ثبت‌نام و با انتخاب فرزندان معنوی، حامی کودکان یتیم گردند.

۱۳۰ هزار خانواده در خوزستان زیر پوشش کمیته امداد هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.