راه‌اندازی دانشگاه صنعتی اردبیل مجوز هیئت امنا می‌خواهد

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: احداث دانشگاه صنعتی در اردبیل نیازمند مجوز هیئت امنا است و ما نیز سعی می‌کنیم تا از راه‌اندازی دانشگاه حمایت کنیم.

محمدعلی زلفی‌گل گفت: اگر مصوبات هیئت امنا راه‌اندازی دانشگاه صنعتی وجود داشته باشد، ما در دولت سیزدهم تلاش خواهیم کرد تا این دانشگاه را راه‌اندازی کنیم.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حاشیه آئین تکریم و معارفه رئیس دانشگاه محقق اردبیلی تصریح کرد: در مورد جزئیات راه‌اندازی این دانشگاه نمی‌توان به صراحت سخن گفت بلکه بعد از بررسی ابعاد مختلف و پیگیری که نمایندگان استان در مجلس دارند، تلاش خواهیم کرد تا شرایط مطلوبی را برای اجرایی شدن این مصوبه انجام دهیم.

زلفی‌گل در مورد آخرین وضعیت دانشجویان آزادشده در اغتشاشات اخیر گفت: آمار دقیقی در این زمینه نداریم.

او در ادامه به مصوبات دور اول سفر اشاره کرد و افزود: متأسفانه در دور اول سفر رئیس جمهور به استان اردبیل مصوبه‌ای در حوزه دانشگاه محقق اردبیلی نبوده و ما در کنار تأمین اعتبارات مورد نیاز در حد مقدورات انتظار داریم تا مسئولان این استان و نمایندگان در دور دوم سفر، تلاش جدی‌تری را برای انجام مصوبات داشته باشند.

وزیر علوم ضرورت تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام را در استان اردبیل یادآور شد و خاطرنشان کرد: در این زمینه با توافق استاندار اردبیل قرار شد تا بخشی از اعتبارات در بودجه امسال و بخشی نیز در بودجه سال آینده مورد توجه و پیگیری قرار گیرد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار