کشف ۱۰۰ راس گوسفند قاچاق در قشم

جانشین فرماندهی انتظامی استان هرمزگان از کشف ۱۰۰ راس گوسفندقاچاق به ارزش پنج میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در شهرستان مرزی قشم خبر داد.

 سرهنگ مهرداد مشوق گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان قشم در ادامه طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز و تشدید برخورد با قاچاقچیان، هنگام گشت زنی در یکی از مناطق روستایی و ساحلی این شهرستان مرزی یک بار انداز و محل نگهداری احشام قاچاق را شناسایی و موضوع را در دستور کار قرار دادند.

او گفت: ماموران در این رابطه ضمن شناسایی و توقیف چهار دستگاه وانت نیسان حامل احشام، در بازرسی از این خودروها تعداد ۱۰۰ راس  گوسفند قاچاق را کشف و ضبط کردند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان هرمزگان گفت: در این رابطه پرونده قضایی تشکیل و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی ارسال شد.

سرهنگ مشوق با بیان اینکه همکاری و تعامل میان مردم و پلیس موجب به وجود آمدن امنیت پایدار می شود، از عموم شهروندان و مردم استان هرمزگان خواست هرگونه موارد مشکوک را از طریق سامانه تلفنی فوریت های ۱۱۰ اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان اقدام شود.

جزیره قشم با وسعت یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر مربع از تنگه هرمز به موازات ساحل جنوبی ایران به طول ۱۳۵ کیلومتر و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر از توابع هرمزگان است و ۳۰۰ کیلومتر خط ساحلی دارد.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با حدود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات ساحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر در میان آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.