اعتبارات مطلوبی برای توسعه زیرساخت‌های شهری و روستایی اختصاص یافته است

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: اعتبارات مطلوبی برای توسعه زیرساخت‌های شهری و روستایی اختصاص یافته است که این اعتبارات در اختیار شهرداری‌ها و دهیاری‌ها قرار می‌گیرد.

استاندار چهارمحال و بختیاری روز یکشنبه در جمع شهرداران گفت: تمامی شهرداران و و فعالان مدیریت شهری در شورا‌های اسلامی و شهرداری‌های استان نگاه ویژه به توسعه طرح‌های مرتبط با فضای سبز، مبلمان شهری، سیما و منظر شهر‌ها براساس معیار‌های ایرانی اسلامی داشته باشند.

غلامعلی حیدری افزود: در سفر رییس‌جمهور و تعدادی از اعضای هیات دولت به استان اعتبارات مطلوبی برای توسعه زیرساخت‌های شهری و روستایی اختصاص یافته است که این اعتبارات به‌منظور تسریع در روند توسعه زیرساخت‌های شهری و روستایی در اختیار شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان قرار می‌گیرد.


بیشتر بخوانید


وی با اشاره به کوتاه بودن عمر مدیریتی مسوولان و لزوم ارائه خدمات صادقانه و جهادی به مردم افزود: شهرداران با اجرای دلسوزانه طرح‌های عمرانی می‌توانند گره‌گشایی از مشکلات شهروندان و تسریع در روند توسعه همه‌جانبه شهر‌ها را عملیاتی کنند.

حیدری حضور میدانی مسئولان دستگاه‌های اجرایی مختلف در حوادث گوناگون را ضروری اعلام و تصریح کرد: شهرداران باید شهید باکری را الگوی مدیریتی خود قرار دهند.

وی تاکید کرد: وجود هر گونه تخلف فعالان مدیریت شهری در شورا‌های اسلامی و شهرداری‌ها با باعث بروز نااُمیدی و کاهش اعتماد عمومی شهروندان است و با هرگونه تخلف مدیریتی برخورد قانونی جدی می‌شود و به‌همین منظور تمامی مسوولان و فعالان مدیریت شهری باید پاک‌دستی در کار را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار دهند.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اختصاص سهمیه قیر رایگان به استان در سفر رییس‌جمهور و تعدادی از اعضای هیات دولت اظهار داشت: نظارت دقیق بر روند تخصیص، جذب و توزیع این سهیمه انجام خواهد شد.

وی با اشاره به لزوم آمادگی خودرو‌های آتش‌نشانی شهرداری‌ها برای امدادرسانی در حوادث احتمالی گفت: شهرداران چهارمحال و بختیاری برای جذب سریع‌تر اعتبارات شهرداری‌ها اقدام و طرح‌های عمرانی نیمه‌تمام مدیریت شهری را برای بهره‌برداری در دهه فجر انقلاب اسلامی سال‌جاری تکمیل و آماده کنند.

حیدری تلاش تمامی شهرداران برای رفع مشکلات اجتماعی مرتبط با طرح‌های عمرانی مدیریت شهری به‌منظور ارائه خدمات بیشتر به شهروندان را ضروری اعلام و تاکید کرد: تقویت تعامل شهرداران با مجموعه مدیران دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری در دستور کار فعالان مدیریت شهری در شورا‌های اسلامی و شهرداری‌های استان باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار