فعالیت ۴۰ سمن در عرصه سلامت استان همدان

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری همدان گفت: حدود ۴۰ سازمان مردم نهاد ثبت شده در استان در حوزه کمک به سلامت و درمان بیماران نیازمندفعال هستند.

غلامرضا فریدونی در نشست تخصصی با سمن‌های حوزه خیریه استانداری، سمن‌ها را یار و یاور مدیران و مردم دانست و گفت: جمهوری اسلامی ایران یک نظام مردم پایه است.

او با قدردانی از فعالیت‌های خیرخواهانه و انسان دوستانه مجموعه تشکل‌های مردمی، افزود: دولت سیزدهم با تمام وجود به حضور مردم در عرصه‌های مختلف اعتقاد دارد و استاندار همدان نیز بر توانمندسازی و واگذاری امور به مردم اصرار و تاکید دارد.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری همدان با اشاره به اینکه خیریه‌ها در حوزه سلامت و معیشت مشغول فعالیت هستند، افزود: حدود ۴۰ سمن ثبت شده در استانداری در حوزه کمک به نیازمندان در بخش سلامت، درمان و تامین مایحتاج ضروری زندگی فعال هستند.

فریدونی، اعتمادسازی را رمز موفقیت کار‌های عام المنفعه معرفی و تأکید کرد: عملکرد پربار و شفاف سمن‌های مردم نهاد موجب اعتماد مردم شده و کار‌های بسیار بزرگی با اتکا به منابع خودجوش مردمی صورت گرفته است.

در نشست تخصصی سمن‌های مردم نهاد در حوزه سلامت، مدیران کل دستگاه‌های حمایتی کمیته امداد امام خمینی رضوان الله علیه و بهزیستی حضور داشتند و به مشکلات و سوالات مدیران سمن‌ها پاسخ دادند.

برچسب ها: خیریه ، نیازمندان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار