استاندار کرمان:

پیگیر جبران خسارات سیل در استان هستیم

استاندار کرمان گفت: جبران خسارات سیل در استان را به طور جدی پیگیری می‌کنیم.

محمدمهدی فداکار در نشست ۲۶ آذر ماه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان عنوان کرد: در جریان جبران خسارات ناشی از سیل، ماشین‌آلات متعدد در اختیار دستگاه‌ها از جمله جهاد کشاورزی و راهداری قرار گرفت که به لحاظ ارزشی، میلیارد‌ها تومان کار کردند.

وی بیان داشت: لایروبی قنواتی که در جریان سیل آسیب دیده و تخریب شدند از ضروری‌ترین کار‌ها بود تا زندگی و معیشت مردم تحت تاثیر قرار نگیرد و در این زمینه ماشین‌آلات در اختیار جهاد کشاورزی گذاشته شد.

استاندار کرمان از تخصیص اعتبار برای جبران خسارت سیل به مدارس خبر داد و گفت: در روستای کروچان کار اصلی در حال انجام است و سیلبند مصوب شده و امیدواریم برای همیشه مشکل مردم حل شود.

فداکار با اشاره به برگزاری نمایشگاه ایران قوی مرتبط با حوزه مدیریت بحران در تهران تاکید کرد: در این زمینه دستگاه‌های اصلی درگیر مدیریت بحران مستندات خود را آماده و در نمایشگاه ارائه کنند.

وی با اشاره به ۳۰ هزار میلیارد تومان خسارت سرمازدگی سال گذشته در استان کرمان گفت: این خسارت ۱۰ برابر بودجه عمرانی کشور است و جبران آن بسیار سخت است. باید پیش‌بینی لازم انجام شود تا در سال جاری از خسارت سرمازدگی تا حد امکان پیشگیری کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار