دبیرکل جنبش حزب‌الله لبنان:

حزب‌الله با حزب جنبش آزاد میهنی هماهنگ است

دبیرکل جنبش حزب‌الله لبنان با تاکید بر این که حزب نمی‌خواهد در قدرت سیاسی پیشتاز باشد، هدف را حمایت از دولت بیروت در بخش خدمات عمومی عنوان کرد.

«سید حسن نصرالله» دبیرکل جنبش حزب‌الله لبنان در دیدار با جمعی از مسئولان سیاسی حزب الله ضمن تاکید بر اینکه کشور لبنان متعلق به همه مردم است گفت این جنبش با مشارکت در بخش خدمات عمومی حمایتش از دولت بیروت را نشان داده است.

وی در اظهارات خود بر سه نکته اصلی، صریح و قاطع درباره حمایت جنبش حزب الله از روند‌های خدمت‌رسانی دولت و تشکیل آن تاکید کرد و گفت: اول اینکه لبنان در شکل، محیط جغرافیایی و کثرت‌گرایی کنونی‌اش، وطن نهایی همه مردم ما است.  ما نمی‌خواهیم حزب پیشتاز یا فرقه پیشرو باشیم؛ بلکه می‌خواهیم شریک کامل و یکپارچه در حقوق و تکالیف باشیم، نه بیشتر و نه کمتر. دوم اینکه حزب‌الله از همکاری و هماهنگی با حزب جنبش آزاد میهنی خارج نخواهد شد؛ مگر اینکه جنبش چنین بخواهد و ثالثاً هر آنچه که شایعه شده بود آخرین جلسه هیات وزیران پیامی سیاسی، یا سیلی به طرفی بوده صحت ندارد؛ موضع من همان چیزی است که در پیشگاه خداوند می‌گویم.  

وی تاکید کرد جنبش در موضوع بیمارستان‌ها به خصوص بیماران سرطانی و همچنین در زمینه ارتباطات و خدمات اینترنتی در هماهنگی با نهاد‌های دولتی بوده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار