شکایت یک خانواده آمریکایی از اینستاگرام در پی خودکشی دخترشان

بعد از اینکه والدین یک نوجوان آمریکایی متوجه شدند دخترشان به دلیل دیدن یک فیلم در اینستاگرام خودکشی کرده از این شبکه اجتماعی شکایت کردند.

راز مرگ انگلین رابرتز ۱۴ ساله که در آگوست ۲۰۲۰ به طور مشکوکی در اتاق خوابش حلق آویز شده بود، پس از تلاش‌های والدین وی برای روشن شدن زوایای پنهان این حادثه فاش شد.
پدر این دختر آمریکایی در مصاحبه با یکی از شبکه‌های تلویزیونی گفت که بعد از خودکشی دخترش متوجه شده که یکی از دوستان انگلین ویدئویی را در اینستاگرام برای او ارسال کرده که در آن زنی به دروغ وانمود می‌کند خود را حلق آویز کرده است و در نهایت این دختر ۱۴ ساله برای ساختن ویدئویی مشابه و انتشار آن در اینستاگرام تلاش به بازسازی این ویدئو می‌کند که در نتیجه آن پس از اینکه پدر و مادرش جسد او را در اتاق خوابش پیدا می‌کنند، پس از چند روز در بیمارستان جان خود را از دست می‌دهد.
پدر و مادر این دختر ۱۴ ساله در مصاحبه با یکی از شبکه‌های تلویزیونی آمریکا گفته اند که آن‌ها اطلاع نداشتند دخترشان چه محتوا‌های مضری را در شبکه‌های اجتماعی تماشا می‌کرده است.
در ماه‌های اخیر در آمریکا شکایت از غول‌های فناوری مانند متا و برخی شبکه‌های اجتماعی به دلیل ترویج خشونت و انتشار محتوا‌های غیر اخلاقی رو به افزایش بوده است.
منبع: dailymail

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۸ ۲۵ آذر ۱۴۰۱
آها یعنی اینستاگرام بده خخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۴ ۲۵ آذر ۱۴۰۱
بطور معمول دردنیا ازهرچیزی میتوان استفاده مفید یا مضر داشت .روش تربیتی فرددرخانواده، نقش اساسی دارددراستفاده خوب یابد ازامکانات! دراینجا والدین باید خوشان راسرزنش کنند چراکه هزاران هزار دختر وپسر درسراسر جهان هستند که ازبستر اینترنت وشبکه های اجتماعی و... استفاده های مفید فایده ای دارند چون اگرغیر ازاین بود جهان اجازه استفاده از چنین امکاناتی رابه کسی نمیداد!
Iran (Islamic Republic of)
خ
۱۷:۴۹ ۲۵ آذر ۱۴۰۱
اینستاگرام و تلگرام و وات سا مثلث شیطانی و تباه کننده برای هر کسی که آلوده به یکی از آنها باشد و این سه ابزار در تسخیر شیطان است و کار او ا در جهت فریب انسانها راحت کرده و نیاز به زحمت زیادی ندارد و صد در صد رضایت شیطان از این سه عامل فریب و دروغ و سرگرمی تباه کننده تامین می شود ،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۶ ۲۵ آذر ۱۴۰۱
خخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۸ ۲۵ آذر ۱۴۰۱
فضای شیطانی تسخیر شده توسط نیروهای شیطانی تمام ارزشهای انسانی را نشانه گرفته
خدا لعنت کند ابلیس ، شیاطین جن ، شیاطین انسان و پیروان ودوستداران آنها را
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۹ ۲۵ آذر ۱۴۰۱
فضای مجازی مثل چاقونیست مثل اسلحه است سریع روی مخاطب اثر می کنه وفرصت منطقی فکر کردن را ازشون میگیره
Iran (Islamic Republic of)
نا شناس
۱۳:۱۲ ۲۵ آذر ۱۴۰۱
کاری که مسئولین ایران باید یاد بگیرند
خیییلی منفعل عمل می کنند
چرا از این هجمه رسانه ای شکایت نمی شه؟؟؟؟؟؟!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۴ ۲۵ آذر ۱۴۰۱
باعث ایهمه هجمه خود ایران از کی شکایت کنه ۳ ماهه اینترنت قطع کردن چیشد؟؟؟؟؟ اوضاع بهتر شد یا بدتر شد؟؟؟؟؟پس میشه بدون اینترنتم تظاهرات کرد اینترنت وصل کنید کلی خسارت ب مردم زدین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۳ ۲۵ آذر ۱۴۰۱
:)))
از کی به کجا ؟ از خود واشنگتن به واشنگتن؟!