رئیس بنیاد شهید:

۱۵۰ هزار نفر در فرایند تبدیل وضعیت قرار دارند

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: ۱۵۰ هزار نفر از خانواده شهدا، جانبازارن و ایثارگران در کشور در فرایند تبدیل وضعیت قرار دارند.

سید امیر حسین قاضی‌زاده هاشمی صبح پنجشنبه ۲۴ آذر در گلزار شهدای شهر بوشهر اظهار کرد: بر اساس آخرین آمار سازمان اداری و استخدامی کشور حدود ۱۵۰ هزار نفر از خانواده شهدا، جانبازارن و ایثارگران در کشور در فرایند تبدیل وضعیت قرار دارند؛ تبدیل وضعیت ۳۰ هزار نفر از آنها به‌صورت کامل انجام شده مابقی هم کد لازم دریافت کرده‌اند و در حال انجام است.

او اضافه کرد: باید زمینه استخدام فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰ درصد بر اساس برنامه ششم توسعه فراهم شود که تاکنون استخدام ۷ هزار نفر از فرزندان و جانبازان ۷۰ درصد انجام شده است؛ در این راستا زمینه استخدام ۷۰۰۰ نفر فراهم شده و برای ۲۷ هزار مابقی این عزیزان مذاکراتی بین بنیاد شهید و امور ایثارگران با سازمان امور استخدامی انجام شده است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران تصریح کرد: با اجرایی شدن مدل تنظیمی و تامین اعتبار آن از قانون بودجه، زمینه اشتغال فرزندان شهدا و جانبازان بالای ۷۰ درصد که امکان استخدام آنان در دستگاه‌های دولتی وجود دارد، فراهم می‌شود.

قاضی‌زاده هاشمی یادآور شد: تا سال ۱۴۰۰ مطالبات جانبازان پرداخت شده و معوقه‌ای نداریم البته ممکن است افرادی که جدید جانباز شده باشد آخر سال جمع‌بندی و برای پرداخت مطالبات آنها اقدام می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.