برگزاری اجلاسیه مجمع بسیج در خاتم

جانشین فرمانده سپاه الغدیر استان یزد از برگزاری اجلاسیه تخصصی کارگروه‌های مجمع بسیج این شهرستان با حضور مسئولان، فرهیختگان و اقشار مختلف بسیج خبر داد.

محدث جانشین فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: اجلاسیه مجمع بسیج در شهرستان خاتم با هدف ارائه عملکرد یکساله کارگروه‌های تخصصی برگزار شد.

او افزود: مجمع بسیج شهرستان خاتم شامل شش کارگروه تخصصی است که در سطح پایگاه‌های مقاومت بسیج و حوزه‌ها در قالب هیئت اندیشه ورز فعالیت دارند.

محدث  ادامه داد: مجمع بسیج از زیر مجموعه‌هایی با عنوان کارگرو‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، آموزشی، تحقیقاتی و فناوری، تعلیم و تربیت و سایر حوزه‌ها با مسائل جامعه تشکیل شده که از ظرفیت نخبگان و صاحب نظران حوزه خود بهره می‌برد.

او بیان کرد: در اجلاسیه مجمع بسیج شهرستان خاتم توسط کارگروه آموزش تحقیقات و فناوری طرح گذر از آموزش حافظه محور به آموزش مهارت محور در بین دانش‌آموزان و دانشجویان به همراه راهکار ارائه شد و همچنین توسط کارگروه بانوان و خانواده بحث فرزند آوری مطرح شد.

محدث گفت: هیئت اندیشه ورز مسائل و مشکلات محلات را با استفاده از ظرفیت نخبگان، فرهیختگان، مسئولان و اقشار مختلف بسیج را حل می‌کند تا مطالبات بحق مردم در قالب این ساختار بسیج که تشکیل شده است حل شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار