گلایه مندی متقاضیان از لغو قبولی پذیرفته شدگان در آزمون تامین اجتماعی + تصاویر

متقاضیان آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی از لغو قبولی تعدادی از پذیرفته شدگان در این آزمون با ارسال پیام گلایه کردند.

آزمون استخدامی جهت ورود متقاضیان کار در سازمان ها، وزارتخانه و شرکت های دولتی برگزار می شود. در تاریخ 15 مهر امسال آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی برگزار شد و تعدادی از متقاضیان هم در مرحله آزمون و هم در مرحله مصاحبه جزء قبول شدگان اعلام شدند. اما شهروند خبرنگار ما با ارسال پیامی از لغو قبولی تعدادی از پذیرفته شدگان به دلیل نقص مدارک و عدم تطابق با رشته های اعلامی خبر داد و از مسئولان درخواست رسیدگی کرد.

متن پیام شهروند خبرنگار
سلام، خواهش می‌کنم این موضوع را پیگیری کنید. در تاریخ ۱۵ مهر ۱۴۰۱ آزمون استخدامی تامین اجتماعی برگزار شد و پس از یک ماه نتایج اولیه آن اعلام شد بسیاری از پذیرفته شدگان در مصاحبه نیز قبول شده اند، اما این سازمان در مرحله تحویل و بررسی مدارک تعداد زیادی از دانش آموختگان را به دلیل نقص مدارک و تطبیق عنوان رشته با دفترچه آزمون رد کرده است در حالی که این خطا به علت عدم اطلاعات کافی متصدی نگارش دفترچه آزمون از آخرین اصلاحیه‌ها است.
به طول مثلا در دفترچه کارشناسی آمار ذکر شده است در حالی که کارشناسی آمار اصلا وجود ندارد و از سال ۱۳۸۸ این رشته به کارشناسی آمار و کاربرد‌ها تغییر کرده است. در مورد چند رشته دیگر هم این اتفاق افتاده است.
ما این موضوع را پیگیری کرده ایم و با مسئولان در میان گذاشتیم آن‌ها نیز قبول کردند، اما در مورد قبول شدگان آزمون اجرایی نشده است.


بیشتر بخوانید:

متقاضیان در انتظار اعلام نتایج آزمون استخدامی آلومینیوم المهدی بندرعباس


سازمان تامین اجتماعی

سازمان تامین اجتماعی

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار