کریمی مطرح کرد

گره‌گشایی از مشکلات کشور با بکارگیری فناوری‌های جدید در امر تولید

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس گفت: بکارگیری فناوری‌های جدید در امر تولید، گره‌گشایی از مشکلات و معضلات در کشور را به همراه دارد.

عبدالعلی کریمی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس در جشنواره تعالی کیفیت نظام سلامت، اظهار کرد: باید با اتکا به توانمندی‌ها و ظرفیت‌های داخلی، برای رفع مشکلات تلاش کرد.

او افزود: بکارگیری فناوری‌های جدید در امر تولید، گره‌گشایی از مشکلات و معضلات در کشور را به همراه دارد.

او تقویت دانش بنیان‌ها و استفاده از ظرفیت‌های موجود در این زمینه را راهگشای رفع مسائل و بهبود خدمات عنوان کرد.

دکتر عبدالحسین فرح بخش مشاور معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز در این آئین با اشاره به نامگذاری شعار امسال با عنوان «تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین» بر ضرورت تلاش در راستای تحقق این اهداف تاکید کرد و گفت: باید نگاه مسئولان و مدیران به سمت دانش بنیان برود تا از دانش به تولید رسید.

او افزود: سرمایه هر کشور منابع زیرزمینی نیست، بلکه نیروی انسانی آن است که در کشور ما با حضور جوانان خلاق، کارآمد و متخصص، توانستیم در زمینه فناوری رشد مطلوبی داشته باشیم.

فرح بخش اظهار کرد: رویکرد مدیران باید به سمت اصلاح الگوها، صرفه جویی، افرایش کمیت و کیفیت تغییر یابد.

دکتر نرجس السادات نسبی مدیر توسعه سازمان و تحول اداری دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این آئین با بیان اینکه دومین جشنواره تعالی کیفیت نظام سلامت با رویکرد فرآیند‌های دانش بنیان، با حضور جمعی از اعضای هیات علمی، پژوهشگران و مدیران دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی کشور برگزار می‌شود، گفت: این جشنواره با هدف تبادل تجربیات موفق و مطلوب برگزار و طرح‌های موفقی که با رویکرد علمی و عملی در سطح نظام سلامت اجرایی شده، معرفی می‌شود.

او، ارتقای بهره وری، استفاده بهینه از سرمایه انسانی، افزایش سرعت خدمت رسانی، کاهش خطا و دوباره کاری، صرفه جویی در هزینه ها، افزایش رضایتمندی، ارتقای کیفیت خدمات، توسعه نرم افزار و هوشمندسازی را از جمله محور‌های این جشنواره عنوان کرد.

دومین جشنواره تعالی کیفیت نظام سلامت به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی شیراز و با تقدیر از ایده‌های برتر در این حوزه، امروز برگزار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار