نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران:

سردار مهندس رستم قاسمی در زمان وزارت، فرهنگ پاسداری خود را حفظ کرد

حجت الاسلام حاجی صادقی گفت: سردار مهندس رستم قاسمی برای دنیا زندگی نکرد و در زمانی هم که وزیر شد فرهنگ پاسداری خود را حفظ کرد.

حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در مراسم یادبود درگذشت سردار مهندس رستم قاسمی وزیر سابق نفت و راه و شهرسازی که عصر امروز در مسجد پیامبر اعظم شهرک شهید محلاتی برگزار شد، گفت: قرآن به ما می‌گوید مومن نسبت به حب دنیا حقیقت دنیا را درک کرده یعنی می داند که حیات ابدی برای آخرت است.

وی افزود: دنیایی که معبد باشد بهترین فرصت است و مومن می‌داند که در این دنیا آخرت خود را می‌سازد لذا باید دنیا را مزرعه‌ای برای آخرت قرار دهد.

نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه سردار قاسمی در دوران دفاع مقدس و در دوران سازندگی فعالیت‌های نقش آفرینی داشت، تصریح کرد: بهترین راه برای تقرب الی الله خدمت به مردم است و این همان نکته‌ای بود که سردار قاسمی به آن عامل بود و در عمل دو اصل را رعایت می‌کرد و آن اینکه عمرش مصروف عمل صالح شود و نیت خالص و‌حسن فاعلی داشت؛ باید تلاش کنیم در دنیا رفتار و عمل و نیت ما صالح و خالص باشد.

حجت الاسلام حاجی صادقی در پایان بیان کرد: سردار قاسمی برای دنیا زندگی نکرد به همین دلیل زمانی هم که وزیر شد فرهنگ پاسداری خود را همچنان حفظ کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۹ ۲۲ آذر ۱۴۰۱
به جز رهبری هیچ کس در این چهل سال تعریف ندارد همان بس که اصل 44 زمین ماند وکشور به اینجا رسید اگر هر یکی ازاین مسئولین 50 درصد کارشون درست انجام میدادندکشور با این بحران ها روبرو نبود وخون و زحمت شهدا پایمال نمی شد باید به جوان داخلی اعتماد شود اینها سواد ودانش وتوان اداره کشور را ندارند.. چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۰ ۲۱ آذر ۱۴۰۱
خدا رحمتت کنه..
Iran (Islamic Republic of)
علا
۰۳:۵۶ ۲۲ آذر ۱۴۰۱
اگر خدمت کرد رحمت.اگر خیانت کرد لعنت.خداوند هم شاهد هم قاضی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۹ ۲۱ آذر ۱۴۰۱
واقعا ایثارگر ومبارز ومتواضع بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۲ ۲۱ آذر ۱۴۰۱
ولی ای کاش اگر دولت یا وزراتخانه مسکن و شهرسازی توان ساخت مسکن نداشت به مردم و جوانان قول ساخت مسکن نمیدادند بهتر نبود مثل اقای بذرپاش لااقل از افق بودجه و سنگ بزرگ سر راه دولت سخن میگفتن هرچند اقای بذرپاش هم باید بدانند ایشان وزارتخانه ای را قبول تصدی کردند که بر سر در ان مسکن و در اساسنامه ان ساخت مسکن و سرپناه جز موارد سوگند ایشان است و باید در این موضوع مهم تورم و شرایط جامعه را سنجید ولی راهکار دارد و نه گفتن ایشان خدا کند به معنای ترس از روبرو شدن با واقعیت ها نباشد باید مشکل مسکن حل شود باید مسکن ساخته شود وگرنه بدنه دولت این وزراتخانه معنایی نخواهد داشت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۹ ۲۱ آذر ۱۴۰۱
بله
آخرین اخبار