تیرانداز المپیکی کشورمان:

انتظار حمایت بیشتر از مسئولان ورزش دارم

هانیه رستمیان گفت: برای کسب نتایج خوب در مسابقات المپیک باید از سوی مسئولان ورزش حمایت شویم.

هانیه رستمیان تیرانداز المپیکی ایران درباره عملکردش در فینال فینالیست‌های تیراندازی اظهار کرد: به هر حال سطح مسابقات بالا بود، چون دوازده نفر برتر هر رشته در آن حضور داشتند و رقابت سختی بود، اما خداراشکر توانستم در مرحله مقدماتی رکورد خوبی بزنم و فینال بخش نخست بروم، البته در این مرحله در گروه خودم چهارم شدم و با بدشانسی به مرحله نهایی فینال نرفتم. در کل افتخار بزرگی برایم بود که در این مسابقات بودم، چون تجربه دیگری به تجارب من افزوده شد.

او ادامه داد: تلاش می‌کنم تا بتوانم در مسابقاتی که می‌روم رنکینگ خودم را حفظ یا حتی آن را ارتقا دهم تا سال آینده هم در این مسابقات حضور داشته باشم. برنامه‌ریزی دارم تا در رشته بادی هم با ارتقای رنکینگ جهانی به چنین مسابقاتی دعوت شوم تا در آنجا بهترین عملکردم را ارائه دهم.

او درباره اینکه حمایتی از سوی مسئولان ورزش می‌شود، گفت:  همه ما ورزشکاران انتظار حمایت بیشتر از مسئولان وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک داریم تا بتوانیم در مسابقات بزرگ از جمله المپیک خوب نتیجه بگیریم. هر چه نباشد رشته تیراندازی وابسته به تجهیزات و امکانات بیشتر و همچنین رشته‌ای پُر هزینه است و ما هم باید خوب حمایت شویم تا بتوانیم خوب ظاهر شویم. توجه بیشتر باید به ما شود تا از نظر تجهیزات و امکانات مشکلی نداشته باشیم تا تیراندازان دیگر بهانه فشنگ و مهمات نداشته باشند.

تیرانداز المپیکی ایران درباره اینکه برای مسیر پیش‌روی خود چه اهدافی دارد، اظهار کرد: برای حضور در مسابقات پیش‌رو از جمله بازی‌های آسیایی و همچنین سایر رقابت‌ها باید اردو‌هایی برنامه‌ریزی شود تا در همه مسابقات و اردو‌ها حضور داشته و کنار آن هم تمرینات خوبی داشته باشیم. به هر حال با حضور در مسابقات است که می‌توانیم تجربه فینالیست‌شدن خودمان را بالاتر ببریم تا بتوانیم در رقابت‌های بزرگ با اعتماد به نفس تیر بزنیم و نتایج خوبی بگیریم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.