پرداخت بیش از ۲۳ هزار فقره وام قرض الحسنه توسط بانک مهر ایران در اردبیل

مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران استان اردبیل گفت: در هشت ماه امسال این بانک ۲۳ هزار و ۲۶۰ فقره وام قرض الحسنه در استان پرداخت کرده است.

عقیل وکیلی گفت: بانک قرض الحسنه مهر ایران در بخش‌های اشتغال و کارآفرینی، ازدواج، فرزندآوری، تامین معیشت، حمایت از مددجویان نهادهای حمایتی و بهداشت و درمان به تمامی اقشار مردم تسهیلات قرض الحسنه پرداخت می‌کند.

مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران استان اردبیل می گوید: در همین راستا در هشت ماه امسال این بانک در مجموع ۲۳ هزار و ۲۶۰ فقره وام قرض الحسنه به ارزش ۱۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال در استان اردبیل پرداخت کرده است که از جمله آن می توان به پرداخت ۷۳۵ فقره وام ازدواج به ارزش ۹۰۰ میلیارد ریال و ۲۵۰ میلیارد ریال وام فرزندآوری اشاره کرد.

به گفته او، در هشت ماه امسال میزان وام های پرداختی در استان اردبیل نسبت به مدت مشابه پارسال ۲ هزار و ۱۰۰ فقره و از نظر مبلغ ۶ هزار و ۲۰۰ میلیون ریال افزایش داشته است.

وکیلی گفت: از زمان تاسیس و فعالیت بانک قرض الحسنه مهر ایران، این بانک در کل کشور تاکنون بیش از ۱۳ میلیون فقره و در استان اردبیل نیز ۲۱۱ هزار و ۹۴۴ فقره انواع وام قرض الحسنه به اقشار مختلف مردم پرداخت کرده است.

مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران استان اردبیل با بیان اینکه بانک قرض الحسنه مهر ایران در سال ۱۳۸۶به عنوان نخستین و بزرگترین بانک قرض الحسنه کشور تاسیس و در ۲۲ آذر سال ۱۳۸۷ با مجوز بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران به طور رسمی به عنوان یک بانک آغاز به کار کرد، می گوید: این بانک هم اکنون با بیش از ۵۳۰ شعبه در سراسر کشور و ۱۳ شعبه در نقاط مختلف استان اردبیل به مردم ارایه خدمت می کند.

به گفته او، بانک قرض الحسنه مهر ایران بدون انجام هیچگونه فعالیت تجاری و فقط با تاکید بر الگوی بانکداری اسلامی فعالیت می کند و تنها با صفر تا چهار درصد کارمزد به مردم و مشتریان تسهیلات قرض الحسنه پرداخت می کند.

وکیلی توانمندسازی و تقویت توان اقتصادی اقشار مختلف جامعه، فقر زدایی و رفع محرومیت های اقتصادی به ویژه در مناطق کم برخوردار، اشتغال و کار آفرین، ازدواج، فرزندآوری، تامین معیشت، افزایش قدرت خرید مردم و درمان و حمایت از مددجویان تحت پوشش سازمان های حمایتی از جمله کمیته امداد، بهزیستی و سازمان های مردم نهاد را از جمله اهداف بانک قرض الحسنه مهر ایران عنوان کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.