ایجاد بیش از چهار هزار فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد قزوین

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: چهار هزار و ۲۰۰ فرصت شغلی برای مددجویان این نهاد سال جاری در استان با حمایت‌های صورت گرفته ایجاد شده است.

ناصر ظاهری مدیرکل کمیته امداد استان گفت: چهار هزار و ۲۰۰ فرصت شغلی برای مددجویان این نهاد سال جاری در استان با حمایت‌های صورت گرفته ایجاد شده که این میزان معادل ۵۰ درصد تعهد اشتغال مددجویان کمیته امداد امام (ره) استان قزوین در سال جاری بوده است.

وی، تعهد اشتغال مددجویان قزوینی برای سال جاری را هشت هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی عنوان کرد و اظهار داشت: امیدواریم با حمایت و همراهی بیشتر بانک‌ها و دستگاه‌های ذیربط تا پایان سال جاری تعهد اشتغال مددجویان را به طور کامل محقق کنیم.

این مسئول گفت: سال گذشته میزان تعهدات اشتغال مددجویان کمیته امداد امام (ره) قزوین چهار هزار و ۲۰۰ نفر بود.

وی خاطرنشان کرد: از طریق ارایه تسهیلات مالی به مددجویان و همچنین ارایه آموزش‌های مهارتی به آنان این افراد به سمت بازار کار و یافتن فرصت شغلی سوق می‌دهیم.

مدیرکل کمیته امداد اظهار داشت: توانمندسازی اقشار ضعیف جامعه از اولویت‌های اساسی کمیته امداد به شمار می‌رود و در همین راستا با پرداخت تسهیلات مورد نیاز در قالب‌های مختلف برای این افراد اشتغالزایی کرده و آن‌ها را از کمک‌های مالی بی نیاز کنیم.

ظاهری اظهار داشت: افراد مددجو در صورت برخورداری از مهارت و خوداشتغالی امکان دریافت تسهیلات ارزان قیمت را دارا هستند و برای کسانی که خوداشتغالی ندارند نیز تسهیلات و مشوق‌های مربوطه را در اختیار کارآفرینان و صنعتگران قرار می‌دهیم تا نسبت به اشتغال مددجویان کمیته امداد اقدام کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.