از ابتدای سال صورت گرفت

صدور ۲۳۳ کارت همیار محیط زیست در خراسان جنوبی

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست خراسان جنوبی از صدور ۲۳۳ کارت همیار محیط زیست در استان خبر داد.

ارشادی فرمانده یگان حفاظت محیط زیست خراسان جنوبی با اشاره به صدور ۲۳۳ کارت همیار محیط زیست در استان گفت: صدور کارت همیار محیط زیست به منظور مشارکت مردمی و بهره گیری از ظرفیت عمومی در امر حفاظت محیط زیست و توسعه فرهنگ زیست محیطی در میان اقشار و گروه‌های مختلف مردمی است.

او افزود: علاقمندان پس از دریافت کارت شناسایی می‌توانند با اداره کل حفاظت محیط زیست استان در سر شماری حیات وحش، شناسایی زیستگاه ها، پایش مناطق، شناسایی و معرفی واحد‌های آلاینده محیط زیست همکاری کنند و از دیگر اقدامات این افراد مشارکت در برنامه‌های سازمان برای مقابله با بحران‌های محیط زیستی از جمله اطفای حریق، خشکسالی، گزارش تخلف شکار و صید و معرفی افراد متخلف به مأموران اجرایی محیط زیست است.

ارشادی اظهار کرد: این افراد می‌توانند در تنویر افکار عمومی و ترویج فرهنگ زیست محیطی به منظور افزایش حس طبیعت دوستی، کاهش آلودگی ها، کاهش مصرف آب، انرژی، حفظ ذخایر موجود در طبیعت و به حداقل رساندن تخلفات زیست محیطی مشارکت کنند.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست خراسان جنوبی ادامه داد: علاقمندان به دریافت کارت همیار محیط زیست می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان حفاظت محیط زیست کشور به آدرس www.doe.ir نسبت به مطالعه دقیق دستورالعمل و تکمیل فرم‌های مربوطه اقدام کنند.

او عنوان کرد: فرد با مراجعه به سایت سازمان حفاظت محیط زیست در قسمت خدمات مجازی و صفحه مربوط به همیار افتخاری ضمن مطالعه دستور العمل مربوطه در صورت تمایل در این سایت ثبت نام می کند که در ادامه اطللاعات نامبرده در اداره کل استان مربوطه در بخش‌های مختلف حقوقی، یگان حفاظت محیط زیست، حراست و معاونت‌ها بررسی می‌شود.

برچسب ها: محیط زیست ، محیط بان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.