تشکیل جهان آمریکایی هدف استکبار است

استادیار دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: هدف استکبار، ایجاد جهان آمریکایی است و برای رسیدن به این هدف از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

سیدعلی مرعشی گفت: آمریکا برای رسیدن به اهداف خود، باید به منابع نفتی خاورمیانه دست یابد برای همین به دنبال سیطره بر کشورهایی، چون یمن، لیبی، ایران، عراق و عربستان است و آرام آرام در راستای هدفش پیش می‌رود.

او می‌گوید: آمریکا برای کنترل منابع این کشور‌ها باید آن‌ها را تجزیه کنند به همین منظور نقشه تجزیه کشور‌های مورد نظر را کشیده و قصد دارد ایران را ۶ تکه کند.

به گفته او هدف آمریکا از تجزیه این کشور‌ها این است که هیچ کشوری قوی نباشد تا توانایی حفظ منابعش را نداشته باشد، آمریکا صدام را سرنگون کرد و چند سال نفت عراق را رایگان غارت کرد، اما نه تنها امنیتی در این کشور وجود ندارد بلکه همیشه با بمب گذاری و کشتار روبه‌رو است.

این مقام مسئول گفت: دشمن اول باید ایران را تجزیه کند تا به اهدافش برسد، برای تجزیه ایران از قدرت نظامی استفاده نمی‌کنند بلکه با تهاجم فکری ورود می‌کنند تا ملت تجزیه شود.

او گفت: پس از تجزیه ایران و خوزستان، بختیاری‌ها و عرب‌ها به جان هم می‌افتند که حکومت دست چه کسی باشد این در حالی است که همه اقوام سال‌های سال بدون مشکل کنار هم بودند و هیچ مشکلی نداشتند.

مرعشی می‌گوید: در این وضعیت صاحبان سرمایه و افراد بافکر و دانش فرار می‌کنند و وقتی مملکتی صاحب سرمایه و فکر نداشته باشد راه به جایی نمی‌برد و مافیا روی کار می‌آید.

او گفت: دشمن فقط می‌خواهد پول و منابع ایران را غارت کند و در دنیا جهان آمریکایی تشکیل دهد که همه برده آن‌ها شوند؛ تجربه سوریه، عراق، لیبی و افغانستان را به چشم دیده‌ایم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.