آیت الله رئیسی در شورای اداری شهرستان رباط کریم:

حل مشکل مسکن از محوری‌ترین برنامه‌های دولت است/ گذشتن از کنار مسائل در مرام دولت مردمی نیست

رئیس جمهور گفت:مردم بدانند بیشترین دغدغه دولت موضوع مسکن است و دولت با تمام توان به دنبال رفع نیاز مردم در این زمینه است.

سید ابراهیم رئیسی بعد از ظهر امروز پنجشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان رباط کریم توجه ویژه به موضوع مسکن به عنوان یکی از محوری‌ترین برنامه‌های دولت را مورد تاکید قرار داد و گفت: خوشبختانه در این منطقه مشکل بیکاری نداریم، اما به رغم اقدامات انجام شده هنوز نیاز مردم به مسکن رفع نشده و دولت بنا دارد با فعالیت جهادی در موضوع مسکن در روستا‌ها و شهر‌ها تحول ایجاد کند تا یکی از گره‌های اساسی زندگی مردم باز شود.

وی با تقدیر از خدمات مرحوم رستم قاسمی وزیر فقید راه و شهرسازی ابراز امیدواری کرد مسئولان مربوطه در این بخش با همت مضاعف ماموریت ناتمام او را به سرانجام برسانند.

رئیس جمهور در ادامه شهرستان رباط کریم را منطقه‌ای دارای هویت و قدمت تاریخی توصیف کرد و افزود: اهمیت تاریخی، هویتی و فرهنگی این منطقه باید حفظ شود و متکفلین امور فرهنگی وظیفه دارند در این راستا تلاش کنند.

وی گفت: ارتباطات و دنیای اطلاعات اگر چه نقش تسهیل‌گری بر زندگی امروز مردم پیدا کرده، اما به هیچ‌وجه نباید هویت ملی و اسلامی و همچنین اصالت‌های فرهنگی ما را از فرهنگ بیگانه متأثر کنند.

رئیس جمهور با بیان این‌که «حفظ اصالت، فرهنگ، هویت و تاریخ کشور به عهده مرزبانان فرهنگی است»، تصریح کرد: در طول سالیان متمادی بزرگان اهل فرهنگ و ادب، علما، دانشمندان و فرهیختگان همواره این نقش را به عهده داشته‌اند و از این پس نیز در این زمینه نقش‌آفرین خواهند بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود نظارت بر عملکرد افراد و کارکنان دستگاه‌ها را در تحقق ماموریت‌ها بسیار مهم و ضروری عنوان کرد و گفت: امروز مردم مشکلاتی دارند و باید تلاش دولت در جهت رفع مشکلات مردم باشد که در این زمینه نظارت مستمر بر دستگاه‌های مختلف نقش بسزایی در ایجاد رضایتمندی مردم خواهد داشت.

وی ارتباط صمیمی و خلق نیکو با مردم را از مؤلفه‌های اصلی خدمتگزاری مومنانه و متعهدانه عنوان کرد و اظهار داشت: تمام تلاش مجموعه مدیران دستگاه‌های مختلف باید پیگیری نتیجه‌بخش مشکلات مردم و گره‌گشایی از زندگی آن‌ها باشد.

رئیسی بر ضرورت اصلاح نظام اداری بوروکراتیک که کار مردم را با پیچیدگی مواجه می‌کند تاکید کرد و گفت: در نظام اداری باید نظارت و بکارگیری افراد معتمد به صورت توأمان مورد توجه باشد چرا که نظارت بر افراد مورد اعتماد برای تداوم این اعتماد است.

وی موضوع افزایش بهره‌وری در دستگاه‌های اجرایی کشور را نیازمند نگاه ویژه و تحول‌گرایانه مدیران دانست و گفت: هر اداره و سازمانی باید ارزیابی درست و دقیقی از میزان بهره‌وری به نسبت نیروی انسانی و بودجه و اعتباراتش داشته باشد.

وی با اشاره به بازدیدش از یک کارخانه در قزوین که با بکارگیری ۷۵۰ نیروی معلول محصولی مطلوب و با کیفیت تولید می‌کند، تصریح کرد: باید باور داشته باشیم که با همین امکانات و شرایط موجود هم می‌توان مشکلات را حل کرد.

رئیس جمهور سه شاخص نگاه تحولی، تحول در فرایند‌ها و تحول نهادی را از ضرورت‌های مورد نیاز برای تحول در همه دستگاه‌های اجرایی، ادارات و سازمان‌ها دانست و گفت: مسئله را ندیدن یا از کنار مسائل گذشتن در مرام دولت سیزدهم نیست و این دولت خود را موظف به توجه ویژه به اقشار مختلف مردم و حل مشکلات و چالش‌های آن‌ها می‌داند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در جلسه شورای اداری شهرستان رباط کریم با اشاره به بازدید خود از پروژه‌های در حال احداث این شهرستان از جمله متروی پرند، تصفیه‌خانه فاضلاب رباط کریم و پروژه هزار و ۴۶۰ واحدی نهضت ملی مسکن در این شهرستان اشاره کرد و مدیران رباط کریم را مکلف کرد با پیگیری مستمر موانع پیش روی تکمیل این پروژه‌ها را مرتفع نمایند.

ایجاد فضای آموزشی مناسب در شهرستان رباط کریم و رفع نواقص بیمارستان حضرت زهرا (س)، ایجاد مجتمع فرهنگی- تفریحی برای جوانان با هدف تقویت نشاط اجتماعی، پیگیری و اجرای دقیق و کامل قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و بررسی امکان ارتقای تقسیمات کشوری در این منطقه از دیگر مواردی بود که رئیس جمهور مسئولان شهرستان را به پیگیری و اجرای آن‌ها مکلف کرد.

رئیس جمهور بار دیگر بر ضرورت توجه ویژه به موضوع مسکن تاکید کرد و گفت: مردم بدانند بیشترین دغدغه دولت موضوع مسکن است و دولت با تمام توان به دنبال رفع نیاز مردم در این زمینه است.

وی اعتماد مردم را از مؤلفه‌های مهم قدرت و امنیت کشور دانست و گفت: کشور ما از سرآمدترین کشور‌های مردمی است که تمام نهاد‌های آن با مراجعه به رأی مردم تشکیل شده و برگزاری انتخابات‌های متعدد به تعداد سال‌های پس از پیروزی انقلاب از افتخارات این کشور است.

وی افزود: عجیب آنکه کشور‌های غربی چنین کشوری با این میزان از مردمی بودن را تنها به دلیل استقلال‌خواهی و سلطه‌ناپذیری مورد دشمنی قرار می‌دهند و در عین حال با ادعای حمایت از حقوق بشر، مستبدترین و دیکتاتورترین حکومت‌های این منطقه که رنگ انتخابات را به خود ندیده‌اند، مورد حمایت قرار می‌دهند.

رئیسی در پایان خطاب به مدیران در بخش‌های مختلف گفت: نقش خود را در ایجاد امید و حل مسائل و مشکلات مردم مهم بدانید و مسئولانه و متعهدانه در این مسیر تلاش کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۹ ۱۹ آذر ۱۴۰۱
به خدا بهترین بهترین بهترین دولت دولتیه که مشکل مسکن مردم‌ پیر و جوون رو حل کنه بالاخره اگه یه سرپناه باشه که بشه بهش گفت خونه آدم دلش خوش باشه با یه غذای ساده هم خوب زندگی میکنه تو رو خدا نظرمو بزن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۴ ۱۸ آذر ۱۴۰۱
خیلی ها هستند میترسند طرف زمین بروند
دولت اسکلت های کوچک یک طبق ونیم شصت متری در زمین هشتاد متری بسازد ،،به صورت حیاط دار و با شرایط به داوطلبان بدهد مطمن باشید از جیب مبارک خود هم لازم نیست هزینه کند منتها اولین اورده را باید داشته باشد با زمین و مصالح و استخدام کارگر و بنا و قالب بند بعد این اسکلتها را به مزایده بگذارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۱ ۱۸ آذر ۱۴۰۱
ما یه دونه موتور کویر که تلویزیون تبلیغ میکنه هم نمیتونیم بخریم.تازه معمولیش شده 150میلیون.موتور 150ملیون!!!
Iran (Islamic Republic of)
متولد ۷۵
۱۶:۲۵ ۱۸ آذر ۱۴۰۱
بنده خدا موتور کویر از پراید مدل پایین هم گرونتره من خودم دوچرخه هم نمیتونم داشته باشم چه برسه موتور و ماشین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۸ ۱۸ آذر ۱۴۰۱
روحانی برگرد
Iran (Islamic Republic of)
یه دهه هفتادی
۱۲:۴۸ ۱۸ آذر ۱۴۰۱
سلام بامرام شدی تموم باورام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۹ ۱۸ آذر ۱۴۰۱
یادش بخیر دولت تدبیر و امید پراید ۲۰۰ میلیونو رد نمیکرد

جناب رئیسی گرونیه گرونی
Iran (Islamic Republic of)
محمد طاهر
۱۰:۳۲ ۱۸ آذر ۱۴۰۱
جناب رییسی کسانی که یک مبلغ فضایی برای خط فقر ایجاد می کنند نه تنها توقع مردم را زیاد بالا می برند بلکه بیمورد موجب دلسردی ملت میشوند با افراد غیر مسول که خط فقر اعلام می کنند برخورد شدید کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۸ ۱۸ آذر ۱۴۰۱
با وزیری که از ابتدای وزارت بیمار بود میخواستید مشکل مسکن را حل کنید این همه جوانو متخصص تو کشور است اومدید همه افراد مسن را اونم در کارهای کاری هیچ تخصصی ندارن مسئول کردید فقط برای ...
با این انتصابات و مسئولین وضعیت کشور هر روز بدتر میشه چنانکه شده خیلی ها از اینکه به شما رای دادن ناامید و پشیمونن
این همه گرانی و تورم فاجه بار با سکوت نهاد های نظارتی
ضررهایی که مردم در بورس دیدن و می بینند و کلی وعده داده شده بود که درست که نشد هیچی مثل دولت قبل بورش شده قلک دولت
مشکل مسکن و وبیکاری و حقوق نابرابر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۲ ۱۸ آذر ۱۴۰۱
همیشه شعار ،به جای شعار ودروغ عمل کنید قیمت تمام اجناس سربه فلک کشیده
قیمت مواد غذایی، مسکن،ماشین سربه فلک کشیده وعملا نظارت در حد زیرصفر
Iran (Islamic Republic of)
یوسفی فرد
۰۹:۲۹ ۱۸ آذر ۱۴۰۱
آقای رییسی یونولیت ظرف یکماه از 60 هزار به 460 هزار رسیده پس این مشاوران شما چرا جیزی به شما نمیگن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۳ ۱۸ آذر ۱۴۰۱
طرح تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی به کجا رسید چرا ریس امور اداری واستخدامی مدام در راه تصویب اون مخالفت وسنگ اندازی میکنه اصلا طرح بار مالی داشته باشه مگه ما مال این مملکت نیستیم مگه راه دوری میره اونم با این تورم وگرانی مگه داشتن امنیت شغلی واسه نیروی شرکتی گناهه ؟چرا اینقدر دارن طولش میدن صبر ما لبریز شده .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۶ ۱۸ آذر ۱۴۰۱
کلا استخدام رسمی بهتر جمع شود ،چون یک حاشیه امنیت ایجاد می کند و دیگر به کارمند نمیشود گفت بالا چشت ابرو ، از زیر کار در رفتن بیشتر میشود باید قرار داد سالانه بسته شود تا کار صحیح انجام شود و کسی که نسبت به انجام امور کوتاهی می کند جای خود را به یک نیروی با انگیزه بدهد ، و هیچ امتیازی هم برای کسی نباید قایل شد حتی نیروهای رسمی فعلی هم تبدیل به قراردادی یکساله شوند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۹ ۱۹ آذر ۱۴۰۱
چرا باید نیروی شرکتیی که خود با پارتی و بدون آزمون و استعداد استخدام شده رو باید بدون هیچ نوع مصاحبه و ازمون رسمی کرد. در ضمن اگه دولت میخواست کارهارو به شرکت های پیمانکاری واگذار کنه چرا باید دوباره نیروشون رو رسمی کنه این چه نوع بی برنامگی هست. نیروهای شرکتی تماما بدون ازمون و با سفارش هستن خودم از نزدیک شاهدم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۱ ۱۸ آذر ۱۴۰۱
آقای رئیس جمهور
مشکلات کشور با شعار و قول دادن حل نمیشه
یک آدم بیمار را وزیر مسکن کردید که تا آخرین روز حیاتش وزیر بود که بعد از ۱۵ ماه یک واحد مسکن هم افتتاح نکردند
چطور میخواهید ظرف ۲سال و نیم باقی مانده ۴میلیون مسکن احداث کنید؟!
چرا به مردم وعده دروغ میدهید؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۱ ۱۸ آذر ۱۴۰۱
دولت شعار و امید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۳ ۱۸ آذر ۱۴۰۱
الان مشکل مملکت مسکنه ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۰ ۱۸ آذر ۱۴۰۱
افزایش فوق العاده خاص پرستاران باضریب 3چیشد؟ اینکه مصوبه وقول ودستورش مال 2سال قبل هست ومقامات بلند پایه هم از اون حمایت وخواستار اجرای اون شدند.کرونا تموم شد همه این جان فشانی ها ودادن شهید سلامت فراموش شد؟
Iran (Islamic Republic of)
asgar
۰۷:۵۶ ۱۸ آذر ۱۴۰۱
دروغگو دشمن خداست...وضعیت فعلی مملکت می‌دونی بخاطر چی به این روز افتاده،دروغ،بخاطر دروغ...دیگه تموم شد ...به خدا قسم اگه این مردم و این کشور،کشور و مردم سالهای قبل بشن و به شماها اعتماد کنند...خط فقر شده بالای بیست میلیون تومن ..پدر ملتو‌دراوردن ......امیدوارم هرچی زودتر خود رهبر شخصا وارد عمل بشه و این دولت وحشتناک ناکارآمد و دروغگو رو بزنه کنار تا وضعیت غیر قابل برگشت نشده..به خدا مردم ایران شایسته این همه ظلم و ستمی نیستن
Iran (Islamic Republic of)
A
۰۷:۳۴ ۱۸ آذر ۱۴۰۱
اشتغال زایی ی افسانه ای.....
بنام خدا
اشتغال زایی ی افسانه ای.....

Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۵ ۱۸ آذر ۱۴۰۱
مسئولین مرد مردونه قیمت دلار کاهش بدن، مشکلات مردم قطعا کاهش پیدا خواهد کرد، همگی رستگار خواهیم شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۲۴ ۱۸ آذر ۱۴۰۱
هم سان سازی حقوق ها به کجا رسید
چرا خودرو باید 50 ملیون گرون بشه
سید بزرگوار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۱۷ ۱۸ آذر ۱۴۰۱
تا حالا چند تا ساختی ۵ هزار تا ؟؟؟؟؟دولت دروغ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۲۸ ۱۸ آذر ۱۴۰۱
خیلی عجیبه دولت مردمی؟؟؟؟؟ ب ولا ایی ملت مث اینک از جنس وخون شماها نیستن ب ولا اینا ن ضدانقلابین ن کافر ...کمتر ب مردم کشورتون ظلم کنید گناه دارن ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۴ ۱۸ آذر ۱۴۰۱
رای من اشتباه بود حس میکنم این دولت حتی به اخرشم نمیرسه نهایتا ۱۴۰۳
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۹:۳۹ ۱۸ آذر ۱۴۰۱
مگه شما هنوز رای میدید؟ بابا ای‌ول دارید به خدا!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۹ ۱۸ آذر ۱۴۰۱
رئیس جمهور چین میره عربستان استقبال بینظیری میشه ازش آمریکا هم میگه هر جور دوست داره میتونه تصمیم بگیره
اینجا یه عمر با مزخرفات گوش مردم پر میکنن که عربستان وابسته است و نمیتونه مستقل تصمیم بگیره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۱ ۱۷ آذر ۱۴۰۱
با سلام طرح ساماندهی کارکنان دولت چیشد ؟؟ بیچاره نیروهای شرکتی .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۸ ۱۷ آذر ۱۴۰۱
بارهبری امام خامنه ای ورییس جمهورآیت الله رییسی تاچندسال دیگرانشاالله همه خانه دارشده وسروسامان پیدامیکنندولی امرمسلمین حتماپیگیرآسایش وآرامش ایرانیان هستندودراسرع وقت به همه امورات زندگی مردم رسیدگی میکنند.زعیم عالیقدرحضرت آیت الله امام خامنه ای دلسوزایران وایرانی جماعتندوتابرطرف شدن همه مشکلات ایرانیان پای کارند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۰ ۱۷ آذر ۱۴۰۱
لبیک یا خامنه ای
خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۹:۴۸ ۱۸ آذر ۱۴۰۱
چرا نگفتی سر و سامان پیدا "می‌کنیم" ؟ معلومه خودت سر و سامان پیدا کردی و نفست از جای داغ بلند میشه!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۱ ۱۷ آذر ۱۴۰۱
چرا همش فکر میکنید مسکن مشکل است چیزای دیگه پس چی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۹ ۱۸ آذر ۱۴۰۱
همه مشکلات رو ک نمیشه یه دفعه و با هم حل کرد دودنه به دونه صبور باشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۷ ۱۷ آذر ۱۴۰۱
درکنار مشکل کمبود مسکن کشور به مشکل احتکار مسکن هم گرفتار شده باید فکری برای جلوگیری از احتکار مسکن بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۶ ۱۷ آذر ۱۴۰۱
با توجه به اقدام یوتل و وضعیت شبکه تلویزیونی پرستیوی انتظار است از مسؤلان که بخش های مختلف علمی فرهنگی تعلیمی رسانه ای حمایت فوق‌العاده عالی داشته باشد که با اقدام یهویی دشمنان خارجی مواجه نشود. چون اقدام یوتل مصداق واقعی تبعیض رسانه ای هستش و این اقدامات تحریمی از سمت استکبار گناه هست . مانند اینکه شما به یکی می‌گویید سلام دوست و یکی دیگر که آن اطراف است می‌گوید احوالپرسی ممنون. اما اگر المپیادی کار باشد یعنی کار با تخصص و دقت المپیادی وضعیت بهتر می‌شود. منظور المپیاد فقط در امتحانات دانشگاه نیست. در انجام کارهای مهم نیز است . اقدام ناجوانمردانه یوتل یادتان باشد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۱ ۱۷ آذر ۱۴۰۱
چرا نماینده دولت مدام با طرح تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی مخالفت میکنه مگه ما مال این مملکت نیستیم حتی اگه بار مالی هم داشته باشه مگه راه دوری میره ! اونم بااین وضع تورم وگرانی. ؟ بیچاره قشر زحمت کش شرکتی وپیمانکاری وحجمی وغیره...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۱ ۱۷ آذر ۱۴۰۱
بله چون شما با پارتی بازی اومدید و لیاقت اون کار رو ندارید هزار بار ازمون بدید قبول نمیشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۰ ۱۸ آذر ۱۴۰۱
دولت ها دنبال خصوصی سازی هستند تا از رانت و فساد جلو گیری بشه بعد شما هی میاید میگید خصوصی کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۰ ۱۷ آذر ۱۴۰۱
این اغتشاشات شبیه ماجرا و اغتشاشاتیست که اصلاح طلب ها بر پا می کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۵ ۱۷ آذر ۱۴۰۱
مستاجر داریم پول رهن منزلش از خانه بسیاری از صاحبخانه ها بیشتر هست و طبع بالا دارند و خانه های قدیمی مراکز پایین شهر پسند نمیکنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۴ ۱۷ آذر ۱۴۰۱
خونه های حیاطدار مثل برنامه ثریا بسازید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۷ ۱۷ آذر ۱۴۰۱
طرح تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی چیشد؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۶ ۱۸ آذر ۱۴۰۱
ازین وعده ها زیاد شنیدیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۵ ۱۷ آذر ۱۴۰۱
طرح ساماندهی کارکنان دولت به کجا رسید؟؟ مهلت 45روزه پارسال چیشد؟؟ امضا190نماینده محترم مجلس برای بررسی باغید فوریت این طرح بزرگ وانقلابی چیشد؟؟ چرا مدام کسانی در روند این کار سنگ اندازی میکنند؟؟ وهر دفعه یه بهانه میارند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۲ ۱۷ آذر ۱۴۰۱
این طرح بی عدالتی محض است برای کسانی که رابطه ندارن شرکتی بشن بعد مفت رسمی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۰ ۱۷ آذر ۱۴۰۱
لبیک یاامام خامنه ای با سرلوحه قراردادن رهنمودهای رهبری انشاالله ایران اباد وابادتر میکنیم همه باهم متحدهستیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۱ ۱۷ آذر ۱۴۰۱
تو منطقه تهرانسر و شهرک استقلال خانه های هست که چندین سال مشکل سند دارن، اگر این مشکل رفع بشه مطمعا هستم با ساخت و ساز مشکل تامین مسکن تو غرب تهران تا حدودی برطرف میشه و نیازمند همت دولت هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۷ ۱۸ آذر ۱۴۰۱
دوست عزیز ظاهرا منزل شما درشهرک استقلال سند ندارد ودنبال سند هستی درثانی از خ جلال تا ایرانخودرو همه زمین ها دراختیار شرکتها وکارخانجات هست ایا شهرک استقلاب که خ عبیدی بیشتر مسکنی ندارد میتواند مشکل مسکن غرب تهران را حل کند؟ خخخخخخخخخخخ ظاهرا کنسرو لوبیا خوردی شکمت نفغ کرده است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۰ ۱۷ آذر ۱۴۰۱
فقط یه نمونه برات مثال میزنم اقای رییسی / پارس 200 میلیون کارخونه 400 میلیون بازار !!! حالا شما بگو به این چی میگن /
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۷ ۱۷ آذر ۱۴۰۱
کارگر حقوق به اندازه مدیران نمیخواهد بگذارید مدیران به اندازه کارگران حقوق بگیرند و زندگیشان را با حقوق کارگری بچرخانند بخدا که تمام مشکلات کشور خود بخود حل خواهد شد . بساط پارتی بازی و فساد هرچیز دیگر تو ادارات برچیده میشود . شکم سیر نمی‌تواند آدم گرسنه و اوضاع مدیریتی کشور را درک کند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۱ ۱۷ آذر ۱۴۰۱
لطفا طرفداران جنابشان یک مشکل مردم رو بگند که در این دوسه سال حل شده باشه؟!! مسکن؟!! گرانی ها؟!!! نا امیدی جوانان؟!! ازدواج؟!!! هزینه های زندگی؟!! هزینه های نفس کشیدن؟!! کدومش؟!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۰ ۱۷ آذر ۱۴۰۱
باید جلوی صادرات مواد اولیه مسکن از سیمان و.......را گرفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۷ ۱۷ آذر ۱۴۰۱
حالاحدود۴۴ساله همین شعاررامیدهندفقط درحدحرفه عملی درکارنیست!اصلابرنامه ای منسجم تاحالانداشته اندفقط وقت تلف میکنندبااین وضع هرچه نخبه است داره ازایران فرارمیکنندته کاریک عده آدم بدردنخورتوایران مونده باکلی مشکلات عدیده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۲ ۱۷ آذر ۱۴۰۱
با سلام طرح ساماندهی کارکنان دولت چیشد ؟؟! چرا از پی گیری وتصویب اون منصرف شده اید؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۷ ۱۸ آذر ۱۴۰۱
اینم وعده بود
Iran (Islamic Republic of)
Y
۲۰:۵۸ ۱۷ آذر ۱۴۰۱
حرف نزنی مشکل مردم حل میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۱ ۱۷ آذر ۱۴۰۱
شما مشکل ایجاد نکن حل مشکل پیشکشت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۱ ۱۷ آذر ۱۴۰۱
یه درخواست بسیار کوچک دارم از شما مسول
کاری که هرگز نمی کنید اوضاع بدتر ازقبل می کنید حداقل کار ممکن کمی سکوت است
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۲۰:۱۸ ۱۷ آذر ۱۴۰۱
خخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۸ ۱۷ آذر ۱۴۰۱
مقامات محترم اکثرا مدارک تحصیلی اشان را از جاهایی گرفتن که جز حرف زدن چیزی بهشون یاد ندادن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۹ ۱۷ آذر ۱۴۰۱
کدوم محور!!!؟ ؟؟ما که تا امروز چیزی که دیدیم شعار بوده!!؟ ؟؟ خواهشا دیگر شعار ندهید عمل کنید تا مردم حس کنن دارن از بدبختی و بی خانمانی و فشار و گرانی و اجاره بها خلاص میشن شعارها تا یه جایی جواب میده و خواهشا از وام و غیره بگذریم... مردم پول خوراک ندارن پول بازگرداندن وام بدون بهره رو هم ندارن. زمین واگذار کنید یا بسازن یا با واحدی تهاتر کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۰ ۱۷ آذر ۱۴۰۱
حرف باد هواست
من موندم برای چی برای ریاست جمهوری و بقیه سمت ها این همه شرایط گذاشتن؟ هیچ کاری نکردن رو که همه بلدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۴ ۱۷ آذر ۱۴۰۱
روزی که شما رئیس جمهور شدی وانت پراید ۱۰۵ میلیون بود اما حالا شده ۱۷۰ میلیون ثبت نامی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۰ ۱۷ آذر ۱۴۰۱
حرف درمانی- شعار درمانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۹ ۱۷ آذر ۱۴۰۱
به شرطی که مردم عمر نوح داشته باشند!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۷ ۱۷ آذر ۱۴۰۱
مسکن پیش کش دیگه ملت به این دستورات توخالی و پوشالی عادت کردت اگه میتونی مشکل یه پاکت شیر مدارس رو حل کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۴ ۱۷ آذر ۱۴۰۱
دولت‌ها باید در مقابل کسانیکه دائما به دلیل ثروت‌های هنگفت در حال خرید خانه های متعدد هستن قوانین سختگیرانه ای رو لحاظ کنن تا قیمت مسکن که توسط همین مرفهین بی درد پول پرست در حال رشد هست گرفته بشه متاسفانه پول دارها که در طی این 4یا 5سال آخر به دلیل افزایش بی رویه زمین مسکن ثروتشون سر به فلک کشیده در حال خرید مسکن و واحدهای آپارتمان به صورت متعدد هستن و حالب اینجاست که قیمت رو هم خودشون سلیقه نسبت به طمعی دارن تعیین میکنن و تا وقتیکه جلو اینکار گرفته نشه هیچ نشستی و جلسه ای کار ساز نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۶ ۱۷ آذر ۱۴۰۱
حقوق فرهنگیان باید به سایر کارمندان برسه.و حق مسکن و ایاب و ذهاب هم بهش اضافه بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۶ ۱۷ آذر ۱۴۰۱
شرکت سایپا یه ذره روغن ریخته تو خودروهای صفر بعد میگه بعد6ماه حتما باید بیای نمایندگی روغن بخری اگه نخری هم گارانتی باطل میشه.
Iran (Islamic Republic of)
جانم جوانی
۱۹:۰۹ ۱۷ آذر ۱۴۰۱
بیکاریم و بی پول سهام هارو کی واریز میکنید یارانه ها رو نقدی بدید
Iran (Islamic Republic of)
یه دهه هفتادی
۱۹:۰۷ ۱۷ آذر ۱۴۰۱
شما اول به قیمت اجناس رسیدگی کنید و نظارت داشته باشید بعدا به مسکن و خودرو رسیدگی کنید جناب رییسی این چه وضع قیمته اجناسه هرکی داره یه قیمت میگه و کسی هم صداش درنمیاد
گرونی و بیکاری بیداد میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۹ ۱۷ آذر ۱۴۰۱
بابا با مرام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۸ ۱۷ آذر ۱۴۰۱
شما مشکل گرانی موتورسیکلت خودرو مابحتاج مردم را حل نمی کنید چگونه می خواهید مشکل مسکن را حل کنید
Iran (Islamic Republic of)
امید
۱۸:۵۴ ۱۷ آذر ۱۴۰۱
بزرگوار قیمت مصالح وحشتناک گرون شده.یونولیت در همین مدت نزدیک به ۵برابر شده.چاره ای بیاندیشید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۰ ۱۷ آذر ۱۴۰۱
چاره؟! باشه!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۸ ۱۷ آذر ۱۴۰۱
یونولیت تومحله رییسی قبمتش بالانرفته برواونجابخر.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۵ ۱۸ آذر ۱۴۰۱
این گرانی ربطی به مسئولین نداره همش کار آمریکا اسرائیل انگلیس لعنتی است مسئولین اصلا خبر ندارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۳ ۱۷ آذر ۱۴۰۱
لطفا دبیران شوراهای عالی کشور که منسوب دولت قبل و غربگرا هستند را با افراد انقلابی تعویض کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۰ ۱۷ آذر ۱۴۰۱
شما دلار بیار پایین همه مشکلات مون حل میشه
آخرین اخبار