وزیر راه و شهرسازی مطرح کرد:

ضرورت برگزاری منظم جلسات شورای مسکن و شهرسازی

بذرپاش در نخستین نشست شورای معاونان وزارت راه و شهرسازی، به برگزاری منظم شورای مسکن و شهرسازی و شورای حمل و نقل، توجه جدی به نهایی کردن احکام بودجه ۱۴۰۲ و برنامه هفتم و لزوم توجه اطلاع رسانی اشاره کرد.

 نخستین جلسه شورای معاونان وزارت راه و شهرسازی به ریاست مهرداد بذرپاش وزیر منتخب راه و شهرسازی امروز با حضور تمامی معاونان ستادی، حمل و نقلی و مسکن و شهرسازی  برگزار شد.

وزیر راه و شهرسازی در این نشست ضمن استماع گزارشی از روند فعالیت‌های مختلف حوزه‌های حمل و نقل و مسکن و شهرسازی از تلاش‌های رستم قاسمی وزیر پیشین راه و شهرسازی و همچنین تلاش‌های شهریار افندی‌زاده در زمان تصدی سرپرستی وزارتخانه تقدیر و تشکر کرد.

بذرپاش در بیان بخشی از انتظارات و برنامه‌های خود گفت: از تمامی معاونت‌ها می‌خواهم که با جدیت به کار خود ادامه دهند و همچنین گزارشی هفتگی از روند فعالیت‌های خود و پروژه‌های در دست اجرا همراه با پیشرفت پروژه‌ها ارائه کنند.

عضو کابینه دولت سیزدهم با تاکید بر اینکه جلسات شورای معاونان هر دو هفته یکبار تشکیل خواهد شد، روز‌های آتی را فرصتی مغتنم برای وزارتخانه راه و شهرسازی برای لحاظ شدن پیشنهادات بودجه‌ای وزارتخانه در قانون بودجه ۱۴۰۲عنوان کرد و افزود: باید تلاش شود تا در قانون بودجه ۱۴۰۲ و برنامه هفتم توسعه پیشنهاد‌های وزارت راه و شهرسازی در بخش بودجه‌ای لحاظ شود.

وی با تأکید بر لزوم ابتکار عمل در تمامی معاونت‌های زیرمجموعه و توجه به امور ارتباطی اطلاع رسانی تصریح کرد: مدیران روابط‌عمومی دستاورد‌های وزارت راه و شهرسازی را به اطلاع همگان برسانند و ارائه اطلاعات واقعی به عملکرد وزارت راه و شهرسازی کار مهمی است که در برنامه و اولویت‌های این دوره قرار دارد.

در این نشست برخی از معاونان وزیر راه و شهرسازی از جمله شهریار افندی‌زاده معاون حمل و نقل، داریوش امانی رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، میعاد صالحی مدیرعامل شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، سحر تاجبخش رییس سازمان هواشناسی، محمد محمدی بخش رییس سازمان هواپیمایی کشور گزارشی از روند فعالیت‌های مجموعه‌های تحت مسئولیت خود ارائه کردند.

در این نشست همچنین معاون شهرسازی و معماری، معاون مسکن و ساختمان، مشاور امور ایثارگران و مدیران ارشد سایر بخش‌های وزارتخانه حضور به هم رساندند. همچنین رییس بنیاد مسکن نیز دراین نشست گزارشی از فعالیت‌های بنیاد مسکن در اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهر‌ها و روستا‌ها و بازسازی واحد‌های مسکونی ارائه کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۳ ۲۱ آذر ۱۴۰۱
منظم امام در نورد بنیاد مسکن فرمود بعد از اینکه چند سالی از شروع کار گذشت بنیاد چنان روستاییان را بپیچاند که خشت رو خشت نتونن بزارن معمولا سوادی هم ندارن میپرن میان شهر بعد یواش یواش اینطوری کشور ویران میشود یعنی ارگانهایی که با روستا سرو کار دارن سعی کنند کمکی که نمیکنند و نه میتونن بکنن اگر کسی خاست کاری انحام بده تا میشه بهش گیر بدین منابع طبیعی بنیاد بخشداری ها چون تعداد روستاها زیاد بوده هر جی بیشتر در برن مرغ و تخم کم نیشه ابتطوری زودتر جواب میده و گوشت نیز باید بگونه ای باشد که روستا نشینان با احرای طرح هادی طوری هدایت شوند که فکر کنن تو شهر تشستن گاو و گوسفند و مرغ بده اینا حتی نباید بتوانندچیزای مورد نیاز خود را تامین کنند ارد و مرغ و اینا باید از جاهای دیگه وارد روستاها شود این خوبه ادامه بدید خیلی نمونده
آخرین اخبار