حمایت حامیان از ۳۱۸ فرزند یتیم و محسنین در الموت غربی

رئیس کمیته امداد اداره الموت غربی گفت: طی هفت ماهه نخست سال جاری شاهد حمایت هزار و ۱۲۸ حامی از ۳۱۸ فرزد یتیم و محسنین بودیم.

جواد میرزاپور کلشتری رئیس کمیته امداد اداره الموت غربی گفت: در هفت ماهه نخست امسال بیش از دو میلیارد و ۴۲۵ میلیون تومان از سوی نیکوکاران به مددجویان و نیازمندان اهدا شده است که از این رقم بیش از ۵۰ میلیون تومان توسط چهار مرکز نیکوکاری جمع آوری شده است.

رئیس کمیته امداد اداره الموت غربی اضافه کرد: در این مدت هزار و ۱۲۸ حامی بیش از  ۷۴۲ میلیون تومان به ۳۵ فرزند یتیم و ۲۸۳ فرزند محسنین کمک نقدی و غیرنقدی اهداء کرده اند.

وی افزود: طی هفت ماهه نخست سال جاری بیش از ۴۴۵ میلیون تومان زکات، کفاره و فطریه در الموت غربی جمع آوری شده که در همان مناطق جمع آوری شده برای نیازمندان و محرومان هزینه شده است.

میرزاپور کلشتری عنوان کرد: در این مدت علاوه بر سایر کمک‌های مردمی بیش از ۷۸ میلیون تومان صدقه در دو هزار و ۲۶۹ صندوق صدقات جمع آوری شده است.

وی خاطرنشان کرد: همه کمک‌های مردمی براساس مقررات و ضوابط شرعی در همین منطقه جمع آوری شده برای محرومان و نیازمندان صرف می‌شود از این رو از نیکوکاران دعوت می‌کنیم با کمک‌های خود در خدمت رسانی به محرومان ما را یاری کنند.

رئیس کمیته امداد اداره الموت غربی یادآورشد: عموم مردم نیکوکار می‌توانند علاوه بر مراجعه حضوری به دفاتر کمیته امداد امام خمینی (ره) کمک‌های خود به نیازمندان را اهداء کنند البته دوری مسیر دسترسی مانع از دریفت کمک‌های مردمی نیست چراکه کد مهربانی # ۰۲۸۹*۸۸۷۷* به طور شبانه روزی برای دریافت کمک‌های مردمی فعال است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار