اختصاص ۷۰۰ میلیارد ریال برای ساماندهی گرمایش مدارس خراسان رضوی

مدیرکل نوسازی مدارس خراسان رضوی گفت: ۷۰۰ میلیارد ریال برای تجهیز مدارس استان به سامانه‌های گرمایشی استاندارد اختصاص یافته است.

جاسم حسین پور مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان رضوی در حاشیه بازدید از طرح‌های آموزش و پرورش سبزوار گفت: هم اینک برای گرم کردن ۱۰ هزار کلاس درس در استان خراسان رضوی همچنان از بخاری گازی استفاده می‌شود، که این امکانات باید استانداردسازی شود.

او افزود: حذف شعله مستقیم و تجهیز تمام مدارس استان به سامانه‌های گرمایش موتورخانه و کاملا استاندارد در دستور کار این اداره کل قرار دارد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان رضوی ادامه داد: با استمرار جذب اعتبار در سال‌های آتی تمامی کلاس هاس درس باقی مانده خراسان رضوی به سامانه‌های گرمایشی استاندارد مجهز می‌شوند.

تجهیز ۹۰ درصد مدارس سبزوار به سامانه گرمایشی

ولی الله حسینی مدیر آموزش و پرورش سبزوار نیز گفت: اکنون ۹۰ درصد مدارس این شهرستان به سامانه گرمایشی موتورخانه و کاملا استاندارد مجهز هستند.

او افزود: برخی مدارس مناطق روستایی و شهری در فهرست طرح تخریب قرار دارند که همچنان سامانه آن‌ها گازسوز است و البته تامین سامانه‌های گرمایشی ایمن و استاندارد برای تمامی مدارس در دستور کار است.

مدیر آموزش و پرورش سبزوار ادامه داد: در ماه‌های گذشته و قبل از فرارسیدن فصل سرما ۱۵ میلیارد ریال اعتبار برای ساماندهی وضعیت گرمایشی و برخورداری مدارس شهرستان از حرارت مرکزی شوفاژ هزینه شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.