برگزاری جشن خودکفایی برای یک‌هزار و ۵۰۰ خانوار زیرپوشش کمیته امداد

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه گفت : شانزدهم آذرماه جاری جشن خودکفایی برای یک‌هزار و ۵۰۰ خانوار زیرپوشش که به توانمندی اقتصادی رسیده‌اند؛ برگزار خواهد شد.

کورش کرمی‌پور معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه گفت : خیران داوطلب با هدف افزایش مشارکت شهروندان در کمک به همنوعان به ارزش‌های همچون تعهد، همبستگی، همدلی و احترام به دیگران و نیکی همچنان تأکید دارند.

وی ادامه داد: بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ خیر در استان داریم که به صورت داوطلبانه و بدون هیچگونه چشم‌داشتی، فی‌سبیل‌الله به کمیته امداد و نیازمندان استان کمک می‌کنند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: چهارشنبه، شانزدهم آذرماه جاری جشن خودکفایی برای یک‌هزار و ۵۰۰ خانوار زیر پوشش که به توانمندی اقتصادی رسیده‌اند؛ برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: این تعداد خانوار با استفاده از وام اشتغال در قالب قرض‌الحسنه برحسب آموزش‌ها و توانمندی‌های خود، خودکفا شده البته این خودکفایی حداقل یک تا دوسال به طول انجامیده است.

کرمی‌پور اضافه کرد: برای ارائه تسهیلات برای مشاغل محدودیتی نداریم، مددجو بر حسب آموزش و مدرکی که کسب کرده با ایجاد شغل می‌تواند از تسهیلات استفاده کند تا خودکفا و توانمند شود .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.