راه اندازی ۱۶ شهرک فناوری برای استان سمنان در دستور کار است

معاون امور اقتصادی استاندار سمنان رشد ۱۰۰ درصد تعداد شرکت‌های دانش بنیان فعال استان پیگیری می‌شود، گفت: راه اندازی ۱۶ شهرک فناوری در دستور کار است.

صادقی ابراز داشت: این اقدام به منظور افزایش علم و ثروت توسعه اقتصادی بر پایه دانش و تحقق اهداف علمی و اقتصادی انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه در آینده شاهد افزایش ۱۰۰ درصدی تعداد شرکت‌های دانش بنیان فعال در استان خواهیم بود، افزود: این اقدام تشویق دانشگاهیان و افراد بزرگ علمی را برای انجام کارهای مطالعاتی و همچنین به کارگیری آن در صنعت و در نهایت رونق اقتصاد کشور را نیز به دنبال خواهد داشت.

معاون امور اقتصادی استاندار سمنان با بیان اینکه توجه به صنایع تبدیلی و افزایش راندمان بخش کشاورزی با استفاده از فناوری‌های بومی، در دستور اقدام قرار دارد، ابراز داشت: در حوزه استفاده از گیاهان دارویی باید کوشید تا بهترین استفاده ممکن انجام شود.

صادقی با بیان اینکه رویداد روستاهای نوفن در راستای حل مسائل و مشکلات روستاها با استفاده از ظرفیت و پتانسیل شرکت‌های دانش بنیان اجرایی می‌شود، تصریح کرد: سند دانش بنیان استان نیز با احصا اولویت‌ها و با رویکرد مساله محوری تدوین شده شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.