راه اندازی ۱۰۴خانه هلال در استان سمنان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان از راه اندازی ۱۰۴ خانه هلال در استان خبر داد و گفت: کمک هزینه حمایتی برای جبران هزینه درمان، توزیع دارو و ... در زمره خدمات این خانه‌ها است.

محمد خانی با اشاره به راه اندازی ۱۴۰ خانه هلال در استان سمنان برای ارتقای خدمت رسانی به خصوص به محرومان، تاکید کرد: به توزیع سبدهای معیشتی و بهداشتی در بین نیازمندان، کمک هزینه حمایتی برای جبران هزینه درمان، توزیع غذا، نان، گوشت، میوه، کفش، لباس، آموزش مخاطرات، همگانی و کمک‌های اولیه و اجرای مانور زلزله و … در زمره خدمات این خانه‌ها است.

وی همچنین از ارائه خدمات در ۱۰ بانک امانات تجهیزات پزشکی در استان سمنان خبر داد و افزود:. در این مراکز تجهیزات و وسایل پزشکی مانند تخت، عصا، ویلچر، کپسول اکسیژن و.... از خیرین و نیکوکاران جمع‌آوری و به نیازمندان متقاضی امانت داده می‌شود.

مدیرعامل هلال احمر استان سمنان از موافقت با پرداخت دو میلیارد تومان تسهیلات به ۴۴ نفر در سرفصل تسهیلات حمایتی از بیماران نیازمند استان خبر داد و گفت: تشکیل ۷۶۸ پرونده حمایتی مطابق با دستورالعمل جامع خدمات حمایتی سازمان از ابتدای سال تا کنون به میزان ۱۲ میلیارد ریال از دیگر اقدامات هلال احمر بوده است.

برچسب ها: هلال احمر ، خانه هلال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار