حذف یارانه و دردسر‌های آن برای برخی از بازنشستگان

حذف یارانه برای برخی از بازنشستگان تامین اجتماعی (ساتا) لشکری گلایه آن‌ها را در پی داشت.

یارانه بسته‌های کمک مالی است که دولت به منظور ارتقای سطح زندگی افراد جامعه در نظر گرفته تا آن‌ها مشکلات کمتری را سپری کنند. اما شهروند خبرنگار ما که بازنشسته سازمان تامین اجتماعی (ساتا) لشکری است از قطع یارانه خود گلایه دارد و با ارسال پیامی خواستار رسیدگی به این موضوع شد.


متن پیام شهروند خبرنگار

با سلام، درمورد کارکنان بازنشسته سازمان تامین اجتماعی (ساتا) لشکری که یارانه آنان قطع گردیده نیز پیگیری به عمل آید دراین زمینه باتوجه به اینکه فرزندان خانوار از قبل یارانه بگیر سرپرست بوده و فعلا متاهل شده ودارای شغل در دهک بندی خانوار محسوب گردیده که دراین مورد ازطریق دفتر پلیس + ۱۰ نیز پیگیری کرده ایم و آن‌ها عنوان کرده اند که باید از طریق سازمان مربوطه ساتا اقدام گردد.

 

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۲ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
سلام وتشکر از باشگاه خبرنگاران، لطفا درمورد وضعیت یارانه برخی ازبازنشسته آجا هم پی گیری واطلاع رسانی شود..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۱ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
باسلام وتشکرر درجهت پی گیری موضوع ، دراین خصوص یارانه برخی بازنشسته لشکری در اردیبهشت ماه یارانه قطع ودر سامانه بازبینی سازمان تعاون وکار اقدام و مبلغ نوبت دوم یارانه ۱۳۷ نیز تاکنون در حساب مسدود است لطفا پی گیری گردد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۷ ۱۵ آذر ۱۴۰۱
سلام درمورد موضوع خانوار لشکری که فرزند قبلا یارانه بگیر و متاهل ودارای شغل و تفکیک وی میسر نگردیده از طریق مبادی مربوطه ذینفع مد نظر ورسیدگی گردد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۲ ۱۴ آذر ۱۴۰۱
باسلام ، دررابطه با مطلب درج شده درمورد اعضای خانواربعضی بازنشسته نظامی و متاهل بودن فرزند که یارانه بگیر آنان هست دروسع سنجی مد نظر قرار گرفته و جهت اقدام اداری آن دفاتر پلیس ۱۰+ بیان می نماید می بایست از چانل ارگان نظامی رسیدگی و اقدام شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۲ ۱۳ آذر ۱۴۰۱
سلام وتشکر درخصوص رسیدگی به مشکلات مخاطبان.
آخرین اخبار