شرکت‌های دانش‌بنیان استان بوشهر ویژه‌تر حمایت شوند

امام جمعه بوشهر گفت: انتظار می‌رود با تلاش مسئولان مربوطه، شرکت‌های دانش‌بنیان استان بوشهر به صورت ویژه حمایت شوند.

آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری صبح شنبه در نشست با فعالان شرکت‌های دانش‌بنیان استان بوشهر گفت: باید از ظرفیت فعالان دانش‌بنیان استان بوشهر در طراحی نظام مسائل و ارائه راهکارهای عبور از مشکلات استفاده شود.

او خواستار تامین اعتبارات مورد نیاز برای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان استان بوشهر شد و خاطرنشان کرد: برای اجرای طرح‌های ملی حوزه فعالیت‌های پارک علم و فناوری و مراکز رشد و حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان باید اقدامات لازم صورت گیرد.

امام جمعه بوشهر با تاکید بر لزوم حضور حرفه‌ای در نمایشگاه‌ها اضافه کرد: باید ضمن برگزاری نمایشگاه در فضای حقیقی باید نمایشگاه‌ها در فضای مجازی نیز برگزار شود تا شاهد جذب مشتری در سطح بین‌المللی باشیم.

او بازاریابی محصولات دانش‌بنیان را ضروری دانست و بیان کرد: وقتی محصولی تجاری می‌شود و وارد بازار می‌شود باید زمینه فروش حداکثری آن فراهم شود. علاوه بر بازاریابی باید دنبال بازارسازی باشیم.

آیت‌الله صفایی بوشهری با بیان اینکه پروژه مهندسی بازار و بازارسازی باید جدی‌تر از پیش دنبال شود، افزود: در این عرصه باید فعال‌تر از قبل باشیم و ضمن حفظ بازارهای موجود، بازارهای جدیدی را فراهم سازیم.

او با اشاره به اینکه نیاز به بانک اطلاعات جامع نیازمندی‌های فناورانه داریم تاکید کرد: باید این نیازها ارائه شود تا شرکت‌های دانش‌بنیان برای تأمین نیازها وارد عمل شوند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر مدیریت مجموعه دانش‌بنیان را مهم دانست و گفت: مجموعه مدیریت استان نقش و رسالت مهمی در این زمینه دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.