امام جمعه بافق:

امنیت فرهنگی لازمه امنیت اجتماعی است

حجت‌الاسلام سعادت‌فر گفت: حجاب عامل امنیت خانواده و اجتماع و به عنوان یک علم احترام گذاشتن به تمام احکام دین است.

حجت‌الاسلام رضا سعادت‌فر، امام جمعه بافق در خظبه های این هفته نماز جمعه بافق گفت: برخی مدیران، حجاب این شهر را با شهر‌های دیگر قیاس می‌کنند که این مدیران در غیرت دینی ضعف دارند و سست عنصر هستند.

او بیان کرد: این شهر، شهر شیخ محمدتقی بافقی است و باید الگو در بحث حجاب و امر به معروف باشد.

حجت‌الاسلام سعادت‌فر گفت: گره زدن سهل انگاری‌های دینی به مشکلات اقتصادی خلاف بصیرت است و نباید مشکلات اقتصادی باعث دوری از دین شود بلکه مردم حل مشکلات اقتصادی را باید در گرو اجرای احکام دینی بدانند.

خطیب جمعه بافق گفت: این فتنه‌ها ترکیبی است که مسائل امنیتی، اقتصادی، سیاسی و... را در برمی‌گیرد که همه آن‌ها یک آتش تهیه، برای قبح زدایی از کشف حجاب و ترویج هوس بازی و ولنگاری است.

او ادامه داد: در این فتنه ها، امید دشمن به طعمه‌های فرهنگی و تبلیغات مجازی بر ضد ایران است تا مردم از ایرانی بودن و مسلمان بودنشان پشیمان شوند.

او افزود: هدف دشمن فاصله انداختن بین مردم و مسئله انتظار و تأخیر در فرج است که باید بدانید دشمن امروز بر پایه دروغ و دروغ پردازی کار می‌کند و جهاد تبیین ضرورت دارد.

امام جمعه بافق بیان کرد: برخی از چهره‌ها به بهانه اینکه آزادی حق مردم است، آزادی به دشمن می‌دهند.

او گفت: قوه قضاییه اگر برخی متهمان را آزاد می‌کند، حداقل باید زمینه فعالیت آن‌ها را در فضای مجازی مدیریت کند و جوری نباشد که مظلوم و بی‌گناه به نظر برسند.

تبریک روز جهانی معلول، بیان اهمیت حضور نخست وزیر عراق در کشور، اشاره به شخصیت نقش آفرین میرزا کوچک خان جنگلی و اهمیت حضور در نماز جمعه از دیگر موضوعاتی بود که امام جمعه بافق در نماز جمعه این هفته مطرح کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار