اجرای طرح‌های بزرگ آبرسانی به روستا‌ها از سوی بسیج سازندگی

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت:در حال حاضر طرح‌های بزرگ آبرسانی از سوی بسیجیان و جهادگران در دست اجراست.

 سردار سرتیپ پاسدار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران در آئین افتتاح راه روستایی کهوان شهرستان آبیک گفت: بسیج سازندگی در حوزه آبرسانی به روستا‌های کشور فعال است و در حال حاضر طرح‌های بزرگی در این حوزه از سوی بسیجیان و جهادگران در دست اجراست.

سردار سرتیپ پاسدار فدوی افزود: از سوی قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) طرح‌های آبرسانی در روستا‌ها در دستور کار قرار دارد و تمهیدات خاص در دولت در این زمینه انجام شده و روند اجرای طرح‌ها ادامه دارد.

جانشین سپاه پاسداران با بیان اینکه قرارگاه خاتم الانبیا (ص) احداث پروژه‌های بسیار کلان را از جمله در حوزه سد‌ها دنبال می‌کند، افزود: ظرفیت ذخیره آب پشت سد‌های کشور ۵۰ میلیارد مترمکعب است که بیش از ۲۵ میلیارد مترمکعب آب آن مربوط به سد‌هایی بوده که قرارگاه خاتم الانبیا (ص) احداث کرده است.

وی، اقتصاد و معیشت را نه تنها مشکل مردم ایران بلکه مشکل مردم دنیا ذکر کرد و افزود: برای رفع مشکلات اقتصادی خدای متعال به ما دستورالعمل داده و باید به آن‌ها عمل کنیم و برای رفع مشکلات عزم خود را جزم کنیم و توانمندی‌های مردم را مورد استفاده قرار دهیم.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران ادامه داد: انسان در امور دنیایی باید همه را بر خود مقدم بدارد و در کار آخرتی باید خودش را بر همه مقدم دارد و در همین راستا باید برای خدمت به دیگران از همه توان خود بهره بگیریم.

سردار فدوی ادامه داد: براساس حدیث وارده اگر کل عبادت ۱۰ تاست، ۹ تای آن خدمت به مردم است و یکی شامل امور دیگر می‌شود یعنی خداوند خودش بندگانش را خلق کرده و خدمت به خلق ارزش والایی لحاظ کرده است.

این مسئول اضافه کرد: یکی از موضوعاتی که در ساخت پروژه‌های بسیج سازندگی از جمله در موضوع ساخت مسکن و راه و آبرسانی مورد توجه قرار دارد موضوع کیفیت است، بنابراین کارشناسان فنی و ناظرین هیچ گونه تعلل و کوتاهی داشته باشند.

جاده روستای کهوان از توابع بخش مرکزی شهرستان آبیک به طول ۱.۵ کیلومتر است که با سه میلیارد تومان اعتبار، احداث و آسفالت آن اجرایی شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار